2018年3月19日 星期一

2018年要同毛毛講 Bye Bye ~ 20 Beauty 女士激光脫毛中心

我嘅第一次激光脫毛 ❣
夏天就到喇, 本身手毛腳毛就唔多, 直頭可以睇唔到㖭。  但一直都想脫腋下嘅毛毛,  你知啦, 著小背心點可以有毛毛㗎。 
一直都想搵一間可靠嘅脫毛公司, 做咗一排資料搜集, 最後決定一間明碼實價, 絕無額外收費, 療程期間保證【不限療程次數】【不設時段限制】 嘅 20 Beauty女士激光脫毛中心。
尖沙咀站B2出口滙豐銀行側嘅 20 Beauty真係好方便。  地方唔算大但簡潔舒適, 首先美容顧問仔細了解我嘅身體皮膚狀態同講解返激光脫毛嘅過程, 跟住用"毛毛放大鏡"做毛囊測試, 平時我係用拔毛方法去 underarm d毛毛, 原來係會令毛囊阻塞㗎,  好恐怖呀! 好彩20 beauty話我知咋。 
20 Beauty 係全線採用美國GentelLASE Pro-755nm波長激光儀器, 有內置專利嘅DCD冷凍系統, 可以做到無痛, 安全同最快捷嘅脫毛技術。 
治療師話做腋下過程大約2分鐘, 清毒後戴上保護眼罩就開始療程喇,感覺每發出激光嘅同時噴射出 -20度嘅Cryogen冷凍劑,速度好快, 只感覺到冰涼無痛。
完成後皮膚係會有d 輕微紅腫, 治療師幫我搽返補濕舒緩Gel, 另外美容顧問更俾多支蘆薈舒緩保濕啫喱返屋企, 以便腋下出現敏感時可以搽.   好細心照顧日後嘅保養. 
療程到宜家已經2星期, 發現腋下嘅毛毛好似生長慢左, 無出現紅點.  好期待下一次嘅療程. 
[脫毛優惠] : 
你都想同毛毛講Bye Bye ,  現在只要輸入優惠代碼  [ KB044]
便可以免費體驗激光脫毛及毛髮皮膚檢測 
~~~~~~~
20 Beauty女士激光脫毛中心

~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com
Instagram :  MsCeliaBeaute
 
☆☆☆☆☆☆☆ 
是次產品及資料由品牌提供,  文章純粹以個人意見真心分享及用後應,  
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言