2018年7月11日 星期三

染出順滑好髮色 💖 ~ Hair Value Salon

農曆新年前染過頭髮到宜家, 已經有5個月喇, 終於有時間可以攪攪我 d 煩惱絲。 
早前就去咗位於太子樓上舖嘅 Hair Value Salon @ Elite Hair Group 染返個靚顏色先。
Salon 環境舒適, 除咗飲品同糖果之外, 仲有 locker,  wifi 同充電器供應, 非常貼心呀,  你知啦 又漂又染都花數小時,  咁就算煲劇都唔怕無電啦。
髮型師介紹佢地幾款品牌嘅顏色色板俾我睇。  嘩, 都好多顏色喎,  選擇困難症又發作喇, 唔知揀邊款好㖭。
最後髮型師好細心了解完我嘅髮質後, 介紹咗日本草本 Lazulite 嘅啡綠色俾我,  綠色我 ok 㗎。   據了解 Hair Value 嚴選所用嘅產品, 選用日本不含金屬成份嘅染髮膏, 而 Lazulite 係獨有最新日本配方 ~ 植物性修護色膏, 染色護色同時進行, 染後改善頭髮髮質。
由於我本身髮尾曾經染漂過, 所以髮型師先將我頭頂原色頭髮輕輕漂淺少少。  髮型師不時都會 check check  退色情況。
洗頭後就可以上染膏喇, 髮型師想我嘅顏色更特出, 所以細心咁幫我做了 higtlight。  草本成份嘅染膏漂膏都無平時做開嘅氣味咁濃烈, 頭皮位置都無唔舒服。
完成喇, 呢隻啡綠色好靚呀, 由於做咗 highlight 嘅關係, 由淺到深, 深淺適中, 而且染完出嚟好柔軟, 有光澤, 好似焗完油一樣。

係陽光下 d 顏色仲靚呀。  重點係第二日洗完頭都好柔順。
Hair Value Salon @Elite Hair Group
旺角弼街62號1樓
電話:  2323 2373
~~~~~~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~ 
msceliabeaute@gmail.com
Instagram :  MsCeliaBeaute
☆☆☆☆☆☆☆
是次產品由品牌提供,  文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言