2018年8月16日 星期四

開心•少女風 ~ 美少女下午茶 ❤ Happyland 樂園

有一段時間無去位於尖沙咀樓上Cafe ~ 樂園 Happyland 喇 一收到風知道推出最新下午茶 set 為食嘅我當然即刻約好朋友去啦, 因為呢個下午茶 set要早一日預訂㗎。
一早去到主要係要探探2位店長, 而且樂園換了新凳新壁畫, 好有新鮮感。
下午茶餐包兩杯$48飲品  (選$48以上飲品只需補回差價) 朋友揀咗佢地嘅皇牌 "我愛金莎" ~ 特濃金莎朱古力雪冰 我都好想飲呢個 可惜當日有d 病病地 所以只有乖乖選擇咗暖粒粒嘅"菊花杞子綠茶
先嚟個  "蝦蝦笑廚師沙律" 新鮮沙律菜配大蝦同胡麻醬 係我至愛
主角嚟喇, 下午茶以美少女為主題, 10款有鹹有甜,款款都好吸引
靚到都唔捨得食呀 影完相就由食到甜啦
 
"芝士焗有機鮮菇"  芝士濃郁, 要趁熱食仲可以拉絲
"蟹子吞拿魚青瓜卷" 食落好清新
 
甜品都要一讚甜度啱啱好 唔會好甜
最愛 "蝴蝶結脆皮棉花糖雜莓鬆餅"  ~ 脆皮棉花糖好得意, 配雜莓鬆餅一齊食,朋友都大讚好味呀
 
唔好睇細細件呀 一路傾計一路食都幾飽肚㗎
樂園 Happyland
開心 • 少女風 • 下午茶
供應時間:星期一至五2-5pm , 六日或公眾假期12:30-5pm
推行初期,以上下午茶餐只作限量供應,至少一天預訂,以上食品款式或有更改
查詢或訂枱請致電27393039
https://www.facebook.com/yourhappyland/
 
~~~~~~~~~~~~~
 
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~ 
msceliabeaute@gmail.com
 
Instagram :  MsCeliaBeaute
 
 
 
☆☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供,  文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆
 
 

沒有留言:

張貼留言