2019年2月17日 星期日

溫和肌膚大掃除推介 ❤ Dermalogica 【Rapid Reveal Peel 高效煥膚角質更新液】

 
新年前真係忙到甩轆呀,  完全無時間幫自己大掃除。
係呀, 肌膚有要大掃除㗎。
就算唔化妝, 每日肌膚都要面對污濁嘅空氣, 所以面部肌膚需要定時去角質更新㗎。
 
今次我選用美國製造 Dermalogica 嘅 【Rapid Reveal Peel 高效煥膚角質更新液】 。
 
 
Dermalogica 係1986年以創新配方打入市場, 當中不含常見嘅刺激物, 包括羊毛脂, 礦物油, 人造色素同人造香料, 徹底改變了美容行業。  今日 Dermalogica嘅產品已經遍佈全球超過80個國家。   買嘅時候記得認住盒頂嘅QR Code 呀。
 
 
  [Rapid Reveal Peel  高效煥膚角質更新液] HK$848 (10pcs/3ml)
 
 
主要三大成份 ~~
 
√ 獨特的植物活性α-羥基酸複合物 ~ 有助更新和緊緻肌膚,去除表面的暗沉角質而不會導致缺水,有助減少細紋和皺紋的出現。
√ Fermented plant enzymes植物酶素 ~ 重組肌膚和加速細胞更新,有效均勻膚色。
√ Australian Caviar Lime Extract澳洲指橘萃取 ~ 有效柔嫩和提亮肌膚,回復水潤嫩滑。
 
 
有效延緩衰老,啟動肌膚自我更新, 令肌膚瞬間回復光彩。  係品牌與國際皮膚研究學院的皮膚健康專家提供的家居護理中,最高強度的去角質產品。
 
 
10支獨立包裝, 每支裝有3ml 嘅透明更新液, 精致包裝就算帶去旅行都好方便。
精華質地與一般用開嘅 Peeling 有所不同。
 
 
洗面後將整支「高效煥膚角質更新液」以打圈方式搽上面部、 頸部和胸部, 再以輕輕按摩
 
慢慢有 d 發熱感覺, 程度可以接受嘅, 而且無敏感發紅,
有點好似肌膚底層污糟物浮上表面嘅感覺。
 
 
 
停留3-7分鐘, 就以冷水或冷嘅濕毛巾清洗乾淨,  初頭使用建議持續3天使用一支高效煥膚角質更新液, 之後就每星期使用一次。
 
 
使用後見到暗沉嘅地方光滑咗, 特別係鼻翼位置, 肌膚望落亮白咗好多, 誠意推介俾大家。
 
 
Dermalogica
 
購買地址:      
dermalogica 概念店 熱線: 2112 9520
尖沙咀崇光百貨B1-01舖  查詢: 3911 1001              
中環皇后大道中38號萬年大廈106舖    查詢: 3425 4895          
太古康山道2號康怡廣場(南)AEON STYLE 1樓Glam Beautique 查詢: 2157 9833
屯門時代廣場北翼三樓 查詢: 3178 0025            
AsterSpring Origin of Beauty   熱線: 6655 8181            
中環德己立街1-13號世紀廣場8樓801室 查詢: 2115 9925          
尖沙咀漢口道28號亞太中心9樓901-2室 查詢: 2735 6368
 
~~~~~~~~~~~~~
產品由 Dear Beauty: www.dearbeauty.com.hk及Dermalogica 所提供 
 
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見 !
 
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~ 
msceliablog@gmail.com
 
Facebook : 西莉亞 MsCelia
Instagram :  MsCeliaBlog
 
 
 
 
☆☆☆☆☆☆☆
文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆





沒有留言:

張貼留言