2019年3月28日 星期四

膠原再生 打退眼袋黑眼圈嘅【膠原再生眼部療程】 ❤ Go Beauty

早前晚晚追戲追到半夜2點先瞓, 黑眼圈眼袋重見鏡前。 
咁嘅情況, 當然要去攪攪佢啦。 
快快約咗位於油麻地地鐵站附近嘅 Go Beauty 做個【膠原再生眼部療程】,
收收我個眼袋先。
 
 
一向支持小店嘅我,  位於油麻地地鐵站附近嘅Go Beauty 環境乾淨舒適,
地方唔算大但勝在好似家嘅感覺, 而且人美容師嘅專業同細心, 令我可以好放鬆咁享受療程。
 
 
【膠原再生眼部療程】將膠原蛋白重新摺合成膠原蛋白線,為肌底建起整個網狀支架,
幫肌膚自生膠原BB,即時收細毛孔、減淡細紋, 令皮膚飽滿、回復緊緻及彈性。  
再配合亮眼拉提精華,促進眼部皮膚細胞補水能力及新陳代謝,有助加速細胞修復和再生。 
 
功效 ~ 
♥ 激活細胞再生,回復彈性
♥  膠原BB增生,細緻毛孔
♥  淡化黑眼圈幼紋
♥  改善眼腫和眼袋
♥  改善鬆弛、凹陷肌膚
♥  促進肌膚營養吸收
♥  撫平細紋
♥  輪廓提升,眼部提升
♥  均勻膚色,皮膚白裡透紅
 
美容師洗面後先為我做左眼先, 搽上精華, 利用儀器按摩眼袋跟黑眼圈位置, 力度均勻, 
有點暖暖嘅感覺, 到一 d 相信眼皮薄嘅位置就有拉扯嘅感覺, 當然美容師會不時關心接受程度。
 
 
過程暖暖地都幾舒服。
你睇, 做完左眼好明顯眼袋同黑眼圈都淡咗。
 
  
 
繼續做埋右眼之後都會敷返眼部 mask,  又係我休息嘅時間喔。
 
 
成個療程唔係好耐, 但發現過咗二日, 眼袋同黑眼圈更加明顯。   相信你地做過一定愛上呢個療程。
 
 
多謝Go Beauty 俾 MsCelia 嘅粉絲可以免費體驗以下一項療程 ⇓ ⇓

* 激光碳粉淨膚療程
* 激光嫩膚美白療程
* 瘦面通淋巴護理
* 極致膠原自生療程
* 蘆薈CO2注氧療程
* 黑頭粉刺深層清潔

大家千萬不要錯過機會啦,只要WhatsApp 去 +852 9200 4617 預約就可以喇!
 
想了解多d 療程資料?    可以瀏覽佢地嘅網頁: 
https://www.facebook.com/GoBeauty1703
 
~~~~~~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見 !
 
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~ 
msceliabeaute@gmail.com
 
Instagram :  MsCeliaBeaute
 
 
 
☆☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供,  文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆
 
 
 


沒有留言:

張貼留言