2019年8月20日 星期二

包包面救星 ~~ Ultra V無針埋線

本身包包面嘅我瘦面真係唔可以鬆懈, 影相都大大塊面, 真係唔想再用美團瘦瘦
所以早前去咗位於旺角雅蘭中心嘅香港上市醫療美容集團 { Dr Reborn } 做咗 [Ultra V無針埋線].
Dr Reborn [Ultra V 無針埋線提升療程] 係新一代漩渦式 HiFu , 一種非入侵性治療技術, 將 能量線埋入真皮層同肌腱膜, 真正嘅面部提升, 做到即時拉緊。
治療師同我洗好面, 治療師以專業手勢由面頰開始, 特別我嘅雙下巴位置。 治療師都做多幾下,  開始時感覺有 d 暖暖的, 去到顎骨位置就有少少好似洗牙嗰隻痺痺感。
好快就完成全塊面, 睇吓我嘅虎紋淺咗, 下巴位尖咗, 即時效果真係好明顯。  你都預約療程去體驗吓 ~
DR REBORN
旺角 [旗艦店]
九龍旺角亞皆老街8號朗豪坊辦公大樓31,49,53樓
www.drreborn.com


#UMH #DRREBORN #MeDareReborn #瓜子臉 #V面 #V臉 #緊緻 #提升 #瘦面 #虎紋 #收緊 #提升

沒有留言:

張貼留言