2017年5月10日 星期三

[妝物分享] NYX Dark Circle Concealer遮遮黑眼圈

有嚴重黑眼圈嘅我試過好多隻遮瑕膏
行過旺角見到 NYX 專門店喎, 緊係去睇睇呢個傳說中嘅橙色遮瑕膏啦
NYX 呢個出品嘅美國品牌, 多年前已經好鐘意用佢嘅眼線筆, 但因為當時香港無專門店, 所以好難買到, 佢嘅眼影同眼線筆有好多唔同顏色, 而且價錢唔貴,顏色好出好上色,  好適合化party 同一 d 舞台妝
今次係想睇吓傳說中嘅橙色遮瑕膏嘅
但原來係香港係長期短缺無貨
跟 Sale 介紹咗呢隻 Dark Circle Concealer Correcteur 俾我



無傳說中嘅橙色咁鮮色, 比較沉嘅橙色


質地都幾滋潤, 容易推開, 可以溝其實顏色嘅遮瑕膏呢用


等我試試先, (我嘅素顏呀, 我嘅黑眼圈呀)   我通常會用掃輕輕掃上我嘅黑眼圈上面先, 再用手輕輕印開

好快就遮到我個黑色位置喇
之後用返近自己膚色嘅遮瑕膏用手輕輕印, 眼圈位都要㗎, 記得眼圈位置要同手輕輕印鬆, 唔係就有條痕㗎啦
好明顯遮到我個黑眼圈喎
等我化埋嗰邊眼先

其實 NYX 嘅產品價錢都算中價, 唔係貴, 大家都可以付擔到

NYX Dark Circle Concealer Correcteur DCC03 2.9g - $70

多謝大家收睇我嘅分享 , 下次見~


☆☆☆☆☆☆☆
自購產品純粹以個人意見分享及用後應, 只供參考,
並不代表該品牌或公司之言論及立場, 合用/選購與否請自行決定! 




UBlog     BlogSpot       Beautylife

歡迎不同合作試用出席活動
msceliabeaute@gmail.com

沒有留言:

張貼留言