2017年5月13日 星期六

[飲飲食食] 旺角花園街 ~ 紅橋

行到邊食到邊, 去旺角花園街睇完買完,
同老公2條友行到6點鐘就開始有d肚餓, 就係附近搵野食,
其實花墟隔離嘅花園街有好多食肆㗎,
日本, 中菜, 越南,泰國, 各式各樣都有。
今次選擇嘅呢間試試


因為剛剛下午茶完畢, 餐廳裡面都幾多人
餐牌 show 出嘅款式都幾多


坐低一陣就出 Dinner Set
價錢都幾合理㗎, 仲有湯同前菜
今次我選擇咗個 B 餐 - 黑松露忌廉汁蟹肉海蝦燴意大利飯,
老公就要 D 餐 - 香檳芥末籽雞扒焗飯



餐湯有中湯同西湯, 我地選擇咗西湯 - 南瓜忌廉蘑菇湯,
有粟米,蘑菇同火腿, 唔係好飲到有南瓜味, 但都幾滑


前菜已經寫咗係芒果沙沙雜菜沙律
沙律菜幾新鮮, 芒果都好甜, 但太多水係菜到令到個沙律汁得頭 2 啖食到,
之後就只係菜嘅味道, 而且仲有好多水係隻碗到 (係水呀, 唔係汁)  


我嘅主菜嚟啦 - 黑松露忌廉汁蟹肉海蝦燴意大利飯 ($88)


其實我有 d 怕黑松露嗰陣味, 而且有 d 餐廳整到 d Risotto (雖然 Risotto 應該係硬嘅),  
佢2樣都煮到啱啱好, 忌廉汁唔太膩, 份量都唔少, 海蝦大隻爽口蟹肉都好味


老公嘅香檳芥末籽雞扒焗飯 ($68)
芝士好濃, 我坐對面都聞到幾香,
我食咗一啖原來係抄飯底嚟, 老公都話好好食


連埋凍飲都係$162. 仲要無加一喎, 有 d 驚喜
整體都係好食嘅!  都值得再試!


紅橋 Rosa Bridge Restaurant
地址 : 太子花園街230號地舖 

☆☆☆☆☆☆☆
以上純粹個人感受及分享
鍾意嘅快d Like & Follow 我嘅Fanpage 啦


UBlog        BlogSpot           Beautylife
Beauty Exchange       TheZtyle          WeShare

歡迎不同合作試用出席活動

沒有留言:

張貼留言