2018年4月7日 星期六

澳洲天然產品 滋潤我全身 ~ Goat 山羊保濕護膚乳

唔好以為冬天先要搽 lotion 呀。
我有個習慣, 每晚沖完涼都會幫身體搽返護膚乳。
面部皮膚要保養, 身體都要㗎。
就好似我地洗完面都要搽返 cream 一樣。


最近試過澳洲 嘅 "Goat"  山羊保濕護膚乳 ,
佢係由澳洲自家農場生產優質羊奶製成,
生產過程符合GMP標準,天然無添加,
配方溫和,不含有害化學物質,
不含動物脂肪同不經動物測試 。


親肌 pH值不但適合任何肌膚人仕使用,
特別係有濕疹、敏感、乾燥帶來的痕癢、脫皮煩惱嘅朋友,
就連嬰兒和孕婦都岩用。

佢嘅主要成分為優質純淨澳洲山羊奶,
及以橄欖油、甜杏仁油、葡萄籽油、菎麻油、棕櫚油等製成。
天然無添加,令肌膚更滋潤、柔軟、自然和健康。


乳白色嘅山羊保濕護膚乳有淡淡嘅香味,
質地水潤, 容易推開, 無黏笠感覺。
用後覺得皮膚滋潤,仲有光滑感,
而且小腿同手肘特別乾燥嘅地方都柔軟咗。
大大支500ml 足足可以用到3個月以上,
輕輕泵一下可以搽勻全身。
我每晚沖完就用佢喇。
Goat 山羊保濕護膚乳  500ml  ~  $138
"Goat"  全線羊奶系列產品都可以係 萬寧、莎莎及 HKTVmall 有售
查詢:2370 3588
~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com
Instagram :  MsCeliaBeaute
 
☆☆☆☆☆☆☆ 
是次產品及資料由品牌提供,  文章純粹以個人意見真心分享及用後應,  
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言