2018年4月29日 星期日

即叫, 即撈, 即煮, 新鮮台式蝦煲 ~ 蝦棧 Shrimp Kitchen

最近都好少出九龍食飯, 難得老公話出太子, 咁就係太子搵食啦。 行吓行吓就去咗花墟附近見到呢間蝦棧, 心諗應該係專食蝦啦。 一於同老公試吓。
一入去地址唔算大, 牆上滿滿嘅台灣裝飾品 原來係食台灣菜。 睇睇餐牌佢地嘅主打菜係不同特色嘅蝦煲。 係咁多款式嘅蝦煲再加上店員嘅介紹, 我地決定叫個胡椒蝦煲。
落單後店員就去門口嘅蝦缸即撈上大頭蝦俾廚房。 即叫即撈即煮咁先叫新鮮嘛。
一嚟到聞到香噴噴嘅胡椒味, 每鍋大頭蝦份量係300gms 我地呢鍋足足有8隻大頭蝦。 蝦肉鮮甜而且仲有膏㗎。 胡椒味啱啱好。
之後我地叫咗個生燒海花螺, 生燒嘅關係可以食到原汁原味嘅花螺, 仲有陣燒烤香味, 螺肉爽甜, 再點上海鮮醬更加提升味道。
之後叫咗2個小菜, 一口炸豆腐同小丁香油麥菜。 炸豆腐炸得好脆內裡好滑, 一口一件。無諗過油麥菜落埋銀魚仔一齊抄可以咁好味, 而且有 d 小丁香嘅香味, 而且油麥菜好新鮮。
店員推介我地叫咗個炒米粉, 新竹嘅米粉出名幼細, 抄得好乾身唔油膩, 加上 d 肉碎一陣我地就食哂喇。
另外我地叫咗杯薄荷菠蘿梳打, 以新鮮菠蘿打成汁加上梳打已經好好飲, 但原來加咗薄荷葉味道可以咁 fresh喎。
地址: 太子花園街233-235號偉雄大廈地下A舖
電話 : 2827 7728
~~~~~~~~
 
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見
 
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com
 
Instagram :  MsCeliaBeaute
 
Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!
 
☆☆☆☆☆☆☆
文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言