2020年1月10日 星期五

秋冬寶石唇妝 ❤ Lancome L'Absolu Rouge Ruby Cream

作為一位化妝師, 化妝箱內擁有最多的必然是"唇膏" , 每支唇膏都能突顯每一位女士嘅氣質。
Lancome 限量版 " L'Absolu Rouge Ruby Cream 瑰麗寶石絲滑唇膏, 將紅寶石色澤及專利成份注入唇膏, " 比經典 L'Absolu Rouge 更為顯色。
細心留意, 會發現每支瑰麗寶石絲滑唇膏造型各有不同寶石切割,容易勾畫唇型, 獨特尊貴嘅造型就好似璀璨寶石一樣。
一按彈出設計  , 單手都可以輕易打開, 又唔怕跌出嚟非常方便。
瑰麗寶石絲滑唇膏系列一共15種奢華色調, 今次介紹4款容易配襯嘅唇色俾大家。
01 BAD BLOOD RUBY (火紅色)
帶有點桃紅令肌膚有白嫩嘅感覺,  日妝晚妝都適用。
02 RUBY QUEEN (楓葉色)
帶橙的紅色, 有秋冬感覺。
03 KISS ME RUBY (豆沙色)
自然中帶有粉嫩感, 上班一族啱哂。
481 PIGEON BLOOD RUBY (血紅色)
經典嘅血紅色, 帶出型格女人味, 配合高貴晚妝或者型格妝容。
單上一層已經好顯色, 潤澤中帶有光澤感,  每隻顏色都咁靚,  真係令人愛不釋手。
更多產品及品牌資訊,請瀏覽:
Website : www.lancome.com.hk
Facebook : www.facebook.com/lancomehk
產品及資訊由品牌提供
~~~~~~~~~~~~~
 
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見 !
 
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~ 
msceliabeaute@gmail.com
 
Facebook : 西莉亞 MsCelia
Instagram :  MsCeliaBeaute
 
 
 
 
 
☆☆☆☆☆☆☆
文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言