2017年7月15日 星期六

[療程分享] 用草本經絡同黑眼圈講ByeBye ~ Livenwell Health Spa

相信好多香港人都有黑眼圈嘅困擾, 我都唔例外, 天生有黑眼圈嘅我, 再加上工作關係, 而家已經成為熊貓嘅代表喇!   
有時真係好羨慕d 夜瞓但又無黑眼圈嘅香港人囉,   一直都好想搵方法去令佢淺色d (當然仲要係夜瞓下都唔會深返啦).
經朋友介紹得知 Livenwell Health Spa 活泉經絡美療養生館, 祛黑眼圈眼袋專門店!  以人手按摩加最新嘅磁棒打通經絡去改善黑眼圈同眼袋嘅問題.
好!  我就一於試吓佢地嘅《神農草本經絡眼療程》!





以暖和燈光及輕鬆音樂嘅 Livenwell 俾人感覺好relax, 對於工作忙碌嘅我可以放鬆一吓, 好快美療師就帶我入房開始呢個Bling Bling 眼Spa 喇 !





洗完面, 美療師就以獨特嘅按摩手法, 以人手經氣開穴方式 (人手按摩眼部真係好舒服),  再以磁穴經絡棒加精華油疏通眼部經絡,有效改善黑眼圈、眼紋及收緊眼袋,對於改善睡眠質素好有效.   Livenwell 治療師非常專業, 有幾個穴位痺痺吓. 經她一講就知原來自己有d 日常習慣唔好, 令到經絡堵塞! 真係要注意吓喇.
美療師話眼部浮腫係由於氣脈不通所引致,疏通經絡能夠打通堵塞通道,促進血液循環及新陳代謝。有效改善睡眠質素, 改善氣息, 提升並收緊眼部肌膚, 改善眼圈和眼肚.






原來美療師不只是按摩眼部0架, 就連額頭啦, 鼻啦, 頸啦, 到鎖骨都利用磁棒加精華油去按摩, 一路按一路利用香薰精油嘅耳燭以"抽真空" 原理, 通過熱力促進人體血液循環同新陳代謝, 達到紓緩神經等嘅功效, 將體內濕氣毒素排出,  Livenwell 係選用低溫火燄嘅耳燭非常安全, 所以係唔使擔心嘅.  最後會敷返個降紅保濕眼膜.




做完真係明顯黑色素淡咗, 眼圈都撫平咗, 成個療程大約60分鐘, 過程好舒服.  




0個晚做完仲瞓得好好呀! 應該 Keep 住做我可以唔使再用遮暇膏去遮我個黑眼圈喇! 多謝Livenwell Health Spa 嘅《神農草本經絡眼》


Livenwell 活泉經絡美療養生館體驗



<神農草本經絡眼>
宜家首次體驗優惠都係$188/60mins, MsCelia 嘅 Fans 重送多 10mins 呀!

多謝大家收睇我嘅分享, 下次見

☆☆☆☆☆☆☆

次產品及資料由品牌提供
文章純粹以個人意見真心分享及用後應,  而效果則因人而異, 只供參考.

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life
  Beauty Exchange        BlogSpot       Beautylife
UBlog      TheZtyle      WeShare
OpenRice             Beaute Nation

 
logo
Facebook Fan Page 不定時推出優惠同送禮, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦!

Facebook 

 
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

沒有留言:

張貼留言