2017年7月10日 星期一

[飲飲食食] 游水後嘅Sweet 推介 ~ 日式Pancake

本諗住去沙灘游水曬太陽嘅, 可惜7/1 晚就開始落大雨, 天陰陰去唔到沙灘但又想游水喎, 最後決定近近地都去吓康文署嘅泳池游吓水, 運動完就嚟係去附近嘅太安樓搵食啦, 游完水食雪糕就正啦, 加埋 Pancake就更加 perfect喇。 太安樓嘅 I Love Pancake就係最好嘅選擇啦!



我揀咗我最愛嘅水蜜桃雪糕班戟 ($26)


水蜜桃雖然係罐頭嘅, 但覺得好味


雪糕仲有8款選擇, 我就揀咗曲奇喇! yummy, 食完要唔要遊多幾個塘呢!
 
I Love 戟 – 日式班戟專門店
地址: 西灣河筲箕灣道57-87號太安樓地下55A號舖                                 
 
多謝大家收睇我嘅分享, 下次見

☆☆☆☆☆☆☆ 
以上純粹個人感受及分享
☆☆☆☆☆☆☆

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life

  Beauty Exchange        BlogSpot       Beautylife
UBlog      TheZtyle      WeShare
OpenRice             Beaute Nation

 logo
Facebook Fan Page 不定時推出優惠同送禮, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦!
Facebook 
 
歡迎邀約合作試用 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com
 

沒有留言:

張貼留言