2017年7月20日 星期四

[療程分享] 幫我包包面排排毒 "Fit Magic Plus 磁頻4D塑面"  ~ Yinensis 然淙養生文化館

水腫型嘅我成日都想擁有V面唔要包包面, 咁影相就唔使搵角度啦!
早前去咗尖沙咀亞太中心嘅Yinensis 然淙養生文化館體驗佢地嘅皇牌 "Fit Magic Plus 磁頻4D塑面療程".  



地點方便嘅 Yinensis 然淙養生文化館揉合了天然養生保健和經絡美容之道, 主張以最天然健康的的手法, 達致身體平衡調和, 從內而外散發自然美態。

治療師講解完療程過程就帶我入房換衫喇 ~ 卸妝清潔完就開始我地嘅 Fit Magic Plus "磁頻4D塑面療程" 啦~

















首先治療師將一塊導電板放係我嘅肩部貼住皮膚,跟住搽上面霜我地就開始啦
















FIT MAGIC PLUS儀器係以最新日本YAMAN生物微電流及磁頻原理所研發出嚟嘅. 
以超低頻電流配合獨特手法, 疏通面部經絡及淋巴, 即時可以收緊面部鬆弛皮膚及快效袪除水腫包包面, 使面部肌肉變得柔軟富彈性, 同時促進微循環, 改善暗啞膚色, 有效去除黑眼圈及眼部浮腫, 修飾雙下巴, 改善暗啞面色, 暢通淋巴達致排毒袪水腫, 同提升面部輪廓


























治療師以專業嘅手法利用磁叉通過微電流由頸部開始按摩, 因為磁棒通過微電流, 所以感覺肌肉有 d 扯吓拉吓跳吓咁, 開始時治療師會測試吓我可以接受到咩嘅電流力度, 之後會根據每個位置調教適合嘅度數, 當然你覺得太強嘅話要通知治療師啦. 去到有 d位置會感覺痺痺地嘅, 我就係下巴牙齒位置特別酸軟.  治療師好細心0架, 咁每次轉換位置都會問問我電流力度得唔得呀, 有無唔舒服呀等等.  so sweet~




治療師會先做半邊面,  好明顯已經睇到提升咗.  眼袋同黑眼圈都淺咗.

之後再做埋另一邊面, 按吓按吓, 推吓推吓, 跳吓跳吓, 好快就過咗45分鐘喇, 之後當然會敷返個保水降紅面膜啦。 呢個時間我瞓著咗了。 


做完已經感覺firm 咗, 睇返相就更加明顯見到 2邊肌肉提升咗, 有返面部輪廓, 連虎紋都淺咗呀. 
























做完後治療師仲準備咗花茶俾我飲, 仲提我做完療程最好飲返多d 水, 唔好以為飲得水多會水腫呀, 其實係有效排出毒素0架. 






Yinensis 然淙養生文化館


觀塘分店 (地鐡站B出口行約1分鐘)


觀塘成業街6號泓富廣場10樓1008室


預約電話: 3152 2355


Whatsapp: 9713 1152





尖沙咀店 (地鐵站A出口行約1分鐘)


尖沙咀漢口道28號亞太中心3樓11室


預約電話: 2818 0818


Whatsapp: 5688 9816







 

Fit Magic Plus 磁頻4D塑面療程
【從不喜歡包包🍔🍔一個】 試做價$238/65mins



多謝大家收睇我嘅分享, 下次見

☆☆☆☆☆☆☆
次產品及資料由品牌提供

文章純粹以個人意見真心分享及用後應,  而效果則因人而異, 只供參考.


如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life

  Beauty Exchange        BlogSpot       Beautylife
UBlog      TheZtyle      WeShare
OpenRice             Beaute Nation

 logo
Facebook Fan Page 不定時推出優惠同送禮, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦!
Facebook 
 
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com






沒有留言:

張貼留言