2017年11月30日 星期四

全港唯一嘅韓式陶瓷瘦面療程 ~ Health + 美容專門店


女人真係唔能夠懶㗎,  而且呢排舖頭大執位,  忙到呢!!! 
就算點倦都要抽時間通通我 d 淋巴位, 攪攪我嘅包包面. 
早前嚟到位於旺角九龍行嘅 Health+ 養生美容專門店, 
體驗全港唯一嘅韓式陶瓷瘦面療程. 



寬敞舒適嘅房間, 播放輕柔音樂, 換好衫就開始療程囉.



成個瘦面療程都係用擁有近40年歷史嘅意大利的 VAGHEGGI 純天氣美容產品. 



洗好面, 美容師就係呢2款陶瓷神器啦, 係出面真係未見過㗎.



當然配合埋Vagheggi 天然香薰油, 以專業嘅手法幫我面部按摩.
以陶瓷面部按摩, 可以促進面部血液流通, 使皮膚中的細胞得到充分的營養和氧氣.
仲可以加速細胞的新陳代謝, 促進衰老細胞的脫落, 維護纖維細胞的彈性狀態.
再配合天然香薰油產品, 可達到排毒養顏, 舒緩皺紋, 行氣消斑, 保健養顏的功效. 


手法重點:  1. 陶瓷開穴 2. 通淋巴排毒  3. 面部收緊塑型



功效:
- 通淋巴去面部水腫
- 增強血液微循環
- 加速新陳代謝
- 改善暗啞肌膚
- 收緊鬆弛肌膚
- 刺激皮膚纖維母細胞,達致內外滋養肌膚




香薰油嘅香味令我好放鬆, 就算按到有 d 位置少少痛 (我 d 淋巴位太塞喇) ,  但我都可以舒服到敷Mask 嘅時候瞓着咗.  



做完即時個效果已經好明顯啦, V 面我都可以擁有㗎. 



韓式陶瓷瘦面療程
試做價$268 / 60 mins (療程價: $780)
宜家只要講係 Celia 介紹, 送埋陶瓷眼部按摩呀. 

Health+ 養生美容專門店
九龍彌敦道555號九龍行1702室
預約查詢: 2177 5301
Website:http://www.hkhealthplus.com
Facebook: https://www.facebook.com/hkhealthplus/

~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

Instagram :  MsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!


☆☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供 文章純粹以個人意見真心分享及用後應,  
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言