2017年11月22日 星期三

中式格調Fusion冰室 ~ 隆記茶室



最愛去一 d懷舊冰室食飯, 但呢間冰室比較 Fusion d. 難得2pair人都得閒, 可以約埋一齊食飯喇


有 d特別係佢地嘅提供嘅飲用水係由日本嘅三和電解還原水, 令每位食客都食得開心, 飲得放心。 好細心喔。


我自己就叫咗龍蝦汁蝦球伊麵  ($75) + 勞氣沙冰。 爽口蝦球大大粒, 伊麵吸收曬啲龍蝦汁更加 惹味。 勞氣沙冰係朱古力沙冰上面再加個朱古力雪糕, 我話係邪惡沙冰多 d, 朱古力味濃厚, 大大杯真係飲唔哂。


老公要咗鐵板紐西蘭牛柳 ($128), 5成熟外脆內嫩, 牛肉味濃吸收哂 d 蒜蓉汁更加好味, 鐵板上熱辣辣, 配上香脆炸薯條同去咗皮嘅番茄就係傳統鐵板餐喇, 跟餐仲有餐湯同餐包。 飲品就簡單嘅雜果冰, 好有小時冰室嘅味道。


朋友地就叫咗龍蝦湯鮑魚絲通粉餐 ($62),餐內包咗黑松露炒蛋+多士。 份量好大, 原來呢個餐中午到夜晚都有嘅。 原味奶茶紅豆冰,我都試咗一淡, 奶茶都香滑, 唔係好甜(呢個我鐘意), 而且紅豆冰都好多好大粒, 值得推介。


另外就係 酥金寶配烏冬 ($88), 大大個酥皮包內原來滿滿嘅龍蝦湯, 仲有好似天婦羅嘅蝦碌。飲品係好好聽嘅清新小姐, 其實係雙檸soda, 但提提你呢個有糖漿嘅, 如果唔飲太甜嘅記得叫小甜呀。


不論係食物同飲品嘅份量都幾大, 但價錢又合埋街坊價, 都值得再試。

隆記茶室
地址: 北角和富道18號地舖
電話: 26522001


~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life
Instagram :  MsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!


☆☆☆☆☆☆☆
以上純粹個人感受及分享, 並不代表該品牌之言論及立場
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言