2017年11月3日 星期五

坐定定薰蒸排毒養身有辦法 ~ 美人蒸 뷰티 찜 – 古法薰蒸養生館



中藥薰蒸係香港都已經流行咗好耐, 因為成日多係冷氣地方坐得多加上少運動, 身體都會累積濕氣, 所以有時都會去蒸腳嘅, 但蒸身都係第一次, 就同朋友去荃灣嘅 [美人蒸~古法薰蒸養生館」 體驗吓先。 


Book時間都要留意㗎, 女性生理期間不能薰蒸喔。
上到去養生館感覺好似屋企咁, 以簡潔乾淨整潔。  呢到仲有間小朋友嘅遊戲室, 原來佢地有托兒服務, 而且佢地會定時消毒清潔, 咁帶住小朋友嘅媽咪就可以放心薰蒸啦, 好貼心喔。


薰蒸前服務員細心講解薰蒸前後嘅注意事項。  之後就可以揀藥包喇, 佢地有5款選擇, 服務員話第一次可以揀 “排毒美顏”  排出咗 d毒素先再集中其他養生 效果會更好, 所以我都係選擇排毒先喇。


了解清楚就可以換衫去蒸喇,大大個 locker同更衣室, shopping完大大袋戰利品都放得落。


每間房都好寬敞, 有獨立房間以布簾間開, 跟閨蜜一齊蒸都得啊。


成個過程就係乖乖地坐定定, 慢慢就會感覺好似焗桑拿咁, 唔使10分鐘身體就開始出汗喇,  佢地會俾一支大水俾我飲, 手係可以放出嚟飲水同影相㗎, 當然我大部份時間都蒸埋隻手啦。 


成日薰蒸過程40分鐘就好似跑完一個鐘咁, 全身濕哂, 但感覺又好舒服喎。


換返衫仲有個大大嘅化妝間慢慢梳洗一吓, 梳妝枱上有不少護膚品同香水俾客人使用。


服務員之後仲遞上養生手工水果花茶俾我飲, 原來佢地嘅水果花茶係由韓國引入<下花蜜社>  뷰티 찜 水果花茶由新鮮水果烘乾,配合純天然蜂蜜絕對係美顏飲品首選。


客人仲可以買個禮盒裝返屋企飲㗎, 禮盒裝會有十四包不同組合 (七款每款兩包) 既水果花茶同下花蜜社蜂蜜一樽, 而且佢地仲要係外攜水袋包裝, 放入溫水或凍水就可以直接飲用, 好方便又好飲。  

記得做完薰蒸後要飲多d 水.   想了解多d 就快快同美人蒸聯絡啦


美人蒸 뷰티 찜 – 古法薰蒸養生館
荃灣大河道99號99廣場15樓04-05室
電話:2771 2148
www.facebook.com/SteamBeauty/

~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

Instagram :  MsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!


☆☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供 文章純粹以個人意見真心分享及用後應,  
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言