2018年2月19日 星期一

皮膚都要補充維生素 C 保持肌膚光采 ~ 櫻之戀

我好鐘意敷 Paper Mask 㗎, 就算定時去美容院做 Facial,  我都會隔晚敷返塊 Papermask㗎, 特別呢排天氣咁乾, 我仲會每日敷嚟補充肌膚水份, 咁上妝先會貼嘛。
櫻之戀呢個 [維生素 C水嫩彈力煥白面膜] 能消除暗沉嘅膚色, 恢復肌膚光采緊緻, 仲可以有效消除自由基, 咁就對黑色素嘅合成進行破壞, 減少細紋同黑斑, 所以維生素 C係維持肌膚健康最重要嘅因素之一。
成分有:
★維生素C :直接浸透肌膚,修復紫外線所造成的損壞,維繫著肌膚的天然保濕功能,進而對黑色素的合成進行破壞,減少細紋,黑斑。
★三重玻尿酸 :由玻尿酸鈉、玻尿酸胜肽、小分子玻尿酸組合而成的三種有效保濕成分。達到從內而外和從外而內的保濕, 在經過水洗後,肌膚仍然維持優良的保濕效果。
★仙人掌萃取 :蘊含豐富的吸水化合物提升肌膚保濕度,進而達到保濕及緊緻的效果
★膠原蛋白:具有保濕、滋潤、修護肌膚、增加組織彈性與皮膚柔細度功效。
 
洗完面拎出面膜, 因為面膜係用優質嘅天絲布材, 所以會黏附住珍珠紙。  但個人就鐘意直接敷上天絲布面膜上面喇
 
呢個升級牌嘅隱形面膜, 真係加倍輕薄, 透氣,  唔好睇佢咁薄呀, 佢吸收精華都真係唔少, 而且面膜剪裁好正, 完全零死角咁貼合哂臉部輪廓, 敷大約10-15分鐘就得喇, 輕輕按摩等剩低嘅精華慢慢吸收。
肌膚吸收哂 d 精華, 完全 feel 到我嘅肌膚好似飲飽水咁, 咁水份就唔會有細紋啦。
銷售點屈臣氏獨家發售
售價: $65 (10片)
~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com
Instagram :  MsCeliaBeaute
Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!
☆☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供 文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言