2018年2月25日 星期日

非一般英國炸魚薯條 ~ White Beard 白鬍子炸魚薯條

早前香港天氣咁凍就諗起身在英國嗰時, 諗起英國就諗起 Fish n ChIps. 心動不如行動, 即刻約埋朋友去中環嘅 White Beard Fish n Chips 白鬍子炸魚薯條, 佢地有2間分店, 我想坐低食所以選擇蘇豪卑利街。
都唔好難搵, 門面選用 open式, 可以坐係出面食㖭。 Open KItchen油煙無英國嗰 d咁勁, 地方唔算好大, 同朋友坐低飲吓野, 食住薯條傾吓計都好舒服。
比係英國, 佢嘅 Fish n Chips 選擇多好多, 有傳統嘅, 香蒜味、 香辣味、就連泰國冬陰功味都有。 除咗 Fish n Chips之外, 當然仲有其他選擇啦。 
一坐低好口渴, 先嚟2杯飲品Pineapple Express 同 Lemonade, 一甜一酸。
我就揀咗必食嘅 Lemon Pepper Fish n Chips, 即叫即炸, 大大塊嘅炸魚面已經有胡椒喇, 炸皮唔算好厚, 食落魚肉實淨, 而且食到淡淡檸檬汁味道, 雖然跟沙律醬我都唔需要伴埋炸魚都已經好好食喇。 薯條都唔使多講囉, 脆卜卜, 即炸嘅薯條先好食嘛。
朋友就點咗個雞肉磨菇批, 因為即整所以要等15分鐘, 但都抵我地等嘅, 熱辣辣嘅 Pie皮薄餡豐富。 正呀。
可惜我唔飲酒啦,唔係嘅飲住啤酒食住薯條,傾吓計呢到絕對推介呀.
中環蘇豪卑利街55號地下A號舖 
電話: 2803 0082
~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com
Instagram :  MsCeliaBeaute
Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!
☆☆☆☆☆☆☆
文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言