2018年2月25日 星期日

激光祛班 迎接新年 - Skinic 醫學內外肌膚中心

就快過新年喇, 緊係嗱嗱聲做多次激光祛斑美白啦, 唔好以為冬天無紫外光呀, 其實同夏天無分別㗎。  今次嚟到位於銅鑼灣嘅 Skinic做咗個激光祛斑療程。
地方舒適嘅 Skinic,  美容顧問先了解我嘅皮膚狀況同色斑分析, 因為我嘅千年黑眼圈比較勁, 美容顧問話可以集中係我嘅黑眼圈同雀斑位置做多少少, 好細心喔。  清楚了解過程就跟治療師入房喇。
治療師先同我洗完面就帶上激光眼罩, 開始激光療程先全面掃一次, 其實做咗咁多次感覺都係好似橡筋彈彈吓,  掃完全面之後就治療師再係我嘅雀斑位置同黑眼圈位置用激光集中再掃多次。
好明顯雀斑位同黑眼圈位置淺色咗好多, 而且毛孔同膚色都細咗白咗。
之後治療程同我敷返保濕面膜, 呢個時間可以好好休息吓喇。
做完哂仲可以化返個靚妝去街㗎。
就得每次做完激光之後嗰幾日都係屋企敷返 d水份 mask,  效果會勁好㗎。
SKINIC 醫學內外肌膚中心
地址:
九龍尖沙咀堪富利士道12號宏貿發展大廈18樓全層
(港鐵尖沙咀站A2出口)
Tel : 2367 3622
香港銅鑼灣禮頓道33-35號第一商業大廈11樓全層
(港鐵銅鑼灣站A出口)
Tel : 3529 2888
Facebook : https://www.facebook.com/skinic/
~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com
Instagram :  MsCeliaBeaute
 
☆☆☆☆☆☆☆ 
是次產品及資料由品牌提供,  文章純粹以個人意見真心分享及用後應,  
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言