2018年12月4日 星期二

平民價錢有高質素嘅扒房 @ 平民扒房 友蠔食

出旺角做Facial 順便等旺角放工係旺角揾食, 心血來潮唔想食放題, 所有向"女人街" 揾食, 見到呢間新開嘅餐廳有蠔有扒, 價錢都相宜所有決定晚餐就呢到啦。
地方唔算大但勝在乾淨舒服, 牆上貼滿佢地嘅推介菜式方便客人選擇。
睇睇Menu揀咗2 sets精選一人晚餐同老公share. 套餐都幾多野食㗎, 前菜已經有3款, 主食都有九款, 每款主食仲可以選配菜㖭。
由於2個人我地就可以試哂d前菜喇。 先嚟咗二款[鮮海膽撈冷烏冬] 同 [甜酸胡麻醬冷蕃茄]。 海膽好新鮮好濃郁,烏冬彈牙。 呢個蕃茄真心推介, 好甜好大, 加埋胡麻醬真係好march。
二款餐湯~ 蕃茄薯仔湯 & 黑松露忌廉湯。 個人覺得忌廉湯好creamy, 但略為味道淡咗d。 但蕃茄湯酸甜道啱啱好。
小女愛食生蠔, 所有二 Set 都選咗生蠔, 另外再追加多2隻。 
即開生蠔好新鮮, 海水味係有嘅, 但生蠔好爽口飽滿, 而且價錢唔貴, 值得推介。 

 
主食我地叫咗 【秘製洋蔥汁@俊男牛扒】$188 + 【松露白汁@美女豬扒】 $168, 好食肉獸。一見到好特色啱, 二個餐安排一個木盆一齊上, 而且係用熱石而唔係鐵板。 
 
 
二款份量都幾多, 牛扒同豬扒都各有2塊, 牛扒薄身d但牛味都有嘅, 豬扒就厚d, 但不得不讚二個汁都好濃好正, 特別個人愛呢個松露白汁, 好香好濃郁松露份量唔多唔少, 但又發揮到佢嘅香味。 
 
 
可加錢餐飲, 我地都叫咗[雜莓汁] + [石榴汁], 原來係加咗梳打嘅果汁嚟。 
 
 
旺角通菜街1A-1L號威達商業大廈地下D號舖
 
~~~~~~~~~~~~~
 
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~ 
msceliabeaute@gmail.com
 
Instagram :  MsCeliaBeaute
 
 
 
☆☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供,  文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言