2018年11月22日 星期四

太古Aeon Food Court 內嘅東京拉麵 ❤ 誠拉麵 Makoto Ramen

住在港島東都落太古嘅Aeon買野, 經過超市隔離嘅Food Court發現有間新拉麵店進駐 ~ 誠拉麵。
以吧枱坐位圍住日本拉麵店開放式廚房設計, 可以睇到煮麵嘅過程。
 
拉麵主打四款 ~ 「白」「黑」 「赤」「味噌」, 另外仲有豚骨魚介沾麵。
 
 
跟老公叫了「黑」「味噌」配都加$22 套餐。套餐除了拉麵外, 另可選叉燒丼或餃子及汽水。
 
我就叫咗「黑」• 豚骨拉麵, 食拉麵一嚟緊係飲啖湯先啦, 黑蒜加上豚骨湯底味道夠濃郁, 幼身拉麵比較腍身, 叉燒肥瘦適中, 都算幾大塊, 愛食溏心蛋嘅我另追加多半隻, 超好食, 由於誠拉麵選用日本雞蛋, 所以有濃濃嘅蛋味, 流心口感超完美。
 
老公就選了「味噌」 豚骨味噌拉麵, 奶白色嘅豚骨湯底加味噌, 唔會好鹹, 但有好多骨膠原, 拉麵內有紫菜、芽菜、蔥、半隻溏心蛋、叉燒2片、荀絲(老公唔食所有沒有加) 。 其實一碗份量都幾多。
 
套餐選了餃子, 有三隻餃子皮薄, 但個人覺得唔夠熱, 而且可以再煎得再脆d。
 
唔夠味咩, 誠拉麵仲有芝麻 、 辣菜脯同 蒜蓉俾你加落拉麵內。
整體係Food Court嚟講都算唔錯, 下次要再試吓佢地嘅沾麵。
 
太古康山道1-2號康怡廣場南座AEON地舖
 
~~~~~~~~~~~~~
 
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~ 
msceliabeaute@gmail.com
 
Instagram :  MsCeliaBeaute
 
 
☆☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供,  文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言