2017年10月29日 星期日

利用針灸救救我嘅長期肩頸痛 ~ 木源綜合矯脊



早排肩頸痛真係困擾咗我好耐了, 有時仲會由肩頸去到手指都 feel 到痺痛, 中式按摩已經幫唔到我, 都係治標不治本, 慢慢又痛過。
病向淺中醫, 都係要搵個好醫師睇睇, 經朋友介紹就去咗 木源綜合矯脊搵盤醫師幫我睇睇喇。  
 

以前都試過針灸治療, 但今次盤醫師嘅針灸療程更加全面喎, 主要係針灸 → 電療 → 按摩 → 矯脊 → 敷藥。 只係睇牆上嘅證書都已經有保證啦. 


醫師先了解咗我嘅問題後就開始療程喇,  原來我係肩頸條根發炎, 令到我成隻手都有痺痛感。 


醫師先消毒咗施針嘅位置, 一路問我嘅生活習慣一路施針, 轉吓眼6支針已經入哂落我 d穴位到, 一 d都唔覺痛, 手勢真係好好。    之後就通上電流, 慢慢感覺到針灸位置 d 肌肉跳吓彈吓震吓,  再配合紅外線燈, 舒服到瞓咗 .  大約15分鐘就可以拔針喇。 拮都唔痛拔當然都唔痛啦。


之後醫師搽上藥油係患處按摩, 再用專業嘅手法,左擰下右啪下, 閃電手三倆吓手勢, 真係登時鬆哂。 
最後就敷返藥膏係患處, 有 d氣味, 就好似跌打藥膏咁, 如果無敏感嘅話,貼四個鐘就可以搣走。


全個療程三十分鐘內完成。 最後就係乖乖地戒口喇, 醫師好貼心, 臨走前仲有張溫馨提示紙寫低哂有咩需要戒口㖭。
睇咗三次, 我嘅肩頸痛無哂喇, 成個肩頸鬆哂, 舒服咗好多。


木源綜合矯脊仲有其他療程㗎,有需要可以同佢地聯絡。 


價錢可以直接打去同木源綜合矯脊查詢


木源綜合矯脊 
電話:2317 4228
地址:佐敦上海街19號
~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life
Instagram :  MsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!



☆☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供
文章純粹以個人意見真心分享及用後應,  而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言