2018年1月5日 星期五

皮秒激光 All in One 一次可以美白, 祛斑, 瘦面 ~ Pretty Medical

身為一位全職化妝師兼美甲師,工作時間長,開工早收工夜, 旺季時間真係連敷個 Mask 嘅時間都無。 尤其做夏天 Pre-wedding,  好多時都要去d 沙灘同公園等嘅戶外地方同陽光玩遊戲, 真係搽多多防曬都無用,  d斑斑一陣就出哂嚟。
最近聽到一款新一代 Discovery Pico 激光可以秒殺黑色素, 所以早前就去咗 Pretty Medical做咗佢地嘅皇牌療程 "Pico Facial "。
嚟到 Pretty Medical 位於佐敦店地方好大好寬敞, 換好拖鞋就舒舒服服跟美容顧問了解吓我嘅皮膚狀況, 同時做咗個黑色素測試去了解我嘅色斑分佈, 另外進一步講解返療程嘅過程同功效啦。
意大利製造嘅皮秒激光儀 Discovery PICO 有3大優點:
1.  迅速擊退色素
2.  分段Pico 激光
3.  1064nm & 532nm 雙波長選擇
- 光聲效應是其它750皮秒脈衝皮秒雷射器的4.5倍; 納秒雷射器的210倍。
- 能量傳遞非常高速, 即使是最微小的色素斷片也會被擊碎。
 
治療師已為我澈底清潔面部之後, 帶上眼罩就開始皮秒激光療程喇。   
治療師已經原廠考核,攞咗證書安全可靠。   
 
之前都有做過激光祛斑療程, 但今次比較舒服 d,治療師以專業嘅手法拉提我嘅肌膚令暖暖地嘅激光係面部走動, 雖然都係有針吉吉嘅感覺, 但就無以前嘅刺痛感。  今次只係鼻翼位同上唇位置感覺大 d,成個過程都舒服。  
 
最後敷返保濕舒緩面膜, 我就乖乖咁瞓咗15分鐘喇。 
 
完成哂成個療程只需60分鐘, 治療師都好貼心俾定敏感膏我帶回家有需要時用, 當然最後我都唔需要用到啦。 
因為以雙擊雙頻技術, 皮膚唔結焦,  所以完成療程可以即時係佢地舒適嘅梳妝台化妝㖭, 咁做完約朋友食飯都可以啦。 
今次呢個 Discovery Pico 激光祛斑療程無諗過除咗色斑淺咗, 仲令我嘅皮膚白滑咗, 仲要有收緊提升而達到有V面效果喎。  一個療程有多種功效, 正呀。 
過咗一星期睇返d 斑斑都無反彈皮膚都係均勻嘅,俾我預期效果好呀,平時搽防曬就可以出街喇。 
當然色斑唔係一次就無哂㗎, 治療師話相隔兩星期就可以再做皮秒激光, 比傳統嘅激光可以縮短治療時間,  當然仲要 keep 住做防曬啦。  
宜家佢地仲做緊 $9,800 買5次 送5次㖭, 如果想知詳情就 click 入去以下佢地嘅官方網站啦!
Pretty Medical香港稱美醫學美容中心
~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

Instagram :  MsCeliaBeaute
Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!

☆☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供 文章純粹以個人意見真心分享及用後應,  
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆



沒有留言:

張貼留言