2018年1月29日 星期一

都市女性補身恩物 ❤ ~ 王朝滴雞精 (養氣人蔘)

不論冬天定夏天, 手又凍、 腳又凍,你會唔會同我一樣嗎!
尤其係冬天夜晚瞓覺, 被竇好似開咗冷氣咁, 真係好難瞓得着。
因為無時間煲湯, 試過食好多補品, 飲唔同牌子雞精都唔得。
特別係2年前子宫出咗 d問題, 個人更加特別容易攰, 特別係生理期間。 
經朋友介紹下決定買一盒 [王朝滴雞精] 嘅 養氣人蔘 嚟飲。 
其實滴雞精唔一定係坐月媽媽先飲㗎, 壓力高、多應酬、長期熬夜缺乏睡眠嘅職業女性,做完手術三星期後, 養生人士及長者都適合飲用。 尤其係女仔每月生理後都要補補㗎, 女人唔補好易老 。

一盒王朝滴雞精一盒10包裝, 以合法牧場的適齡母雞用10小時以100度唔加一滴水嘅古法恆溫滴釀,令到啖啖精華都是 “高蛋白”,“零脂肪” 及 ”低鈉量”。

滴雞精係需要冷藏㗎, 有2個唔使解凍嘅方法烹煮飲用 ~  隔水加熱 同 微波爐/電鍋加熱。 
我通常早上起身就用微波爐加熱,  咁裝身後飲完就可以返工喇, 好方便 (〃'▽'〃)。
而且早上/下午空肚飲, 之後15分鐘先進食咁係最吸收㗎。
加熱咗嘅滴雞精可以聞到高麗嘅香味, 清澈金黃,一d油脂都無。
大約半碗精華飲落去好甘香清甜, 而且一d 都唔會苦, 有雞湯嘅濃郁但又唔油膩,好容易入口。 

飲咗三包之後真係覺得個人精神咗,面色紅潤,特別係早前香港天氣得10度手腳無咁凍,好容易瞓得著, 補氣好好,睡眠質素好人都靚啲啦,真係女性補身佳品。 禮盒包裝送俾親友長輩都精美實用啦。

王朝滴雞精 (養氣人蔘) ~ $480 / 10包裝 
除了養氣人蔘之外仲有原味、冬蟲夏草、美麗四物同靈芝百合口味俾你選擇喔!
想了解多d 王朝滴雞精 資訊,可去到以下網址睇睇: 
~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com
Instagram :  MsCeliaBeaute
 

 ☆☆☆☆☆☆☆ 
是次產品及資料由品牌提供,  文章純粹以個人意見真心分享及用後應,  
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言