2018年1月15日 星期一

MK優閒樓上 Cafe ~ Station 3 Cafe 第三站 (旺角)

出旺角除咗食放題, 原來都可以選擇樓上 cafe㗎, 今次老公帶路, 話之前同朋友試過, 今次帶我嚟食返個優閒晚餐。
係旺角金雞廣場, 我都真係第一次去, 上25樓嘅 Station 3 Cafe以簡單舒適為主, 大大張白色梳化可以舒舒服服咁同朋友情人傾吓計都唔錯嘅選擇。
餐 Set都唔少選擇但多以意粉為主。 另外我地Dinner set 都加咗$30 要頭盤同甜品。
頭盤係新鮮嘅田園沙律。 
我就選平時愛食嘅黑松露帶子鮮菌燴意大利飯 $108. 佢地嘅帶子以細粒伴 Risotto, 黑松露味道唔算太濃
老公就選了墨西哥香辣肉丸燴意粉 $103, 少少辣汁令人更加開胃, 味道 ok.  
另外再加多個小食炸魚柳配薯條 $44, 足有3塊魚柳, 外脆肉軟, 我就最愛食薯條喇。
飲品方面我就加咗 薄荷朱古力加 cream (+$6). 好正呀, 濃濃嘅朱古力味加上淡淡嘅薄荷香。 老公就要咗芒果乳酪 (+$10) 同樣好飲。
甜品我地就叫咗法國朱古力蛋糕同藍莓芝士蛋糕作完美嘅一餐, 老公果然無介紹錯。
電話 : 6681 1177
~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

Instagram :  MsCeliaBeaute
Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!
☆☆☆☆☆☆☆
文章純粹以個人意見真心分享及用後應,  
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言