2018年1月19日 星期五

美白 ♥ 保濕 ♥ 鎖水 面膜 UP UP UP 韓國紅茶護膚品牌 ~ VIVLAS

早前天氣真係玩死人, 又熱又凍。
再加上流感高峰期, 老公咳咗成半個月,攪到晚晚都唔夠瞓。
你知啦, 唔夠瞓就連皮膚都會跟隨住。
唔可以俾殘樣出現, 緊係要幫佢叉叉電啦。
呢盒韓國紅茶護膚品牌 VIVLAS 嘅皇牌 Special Platinum Mask 原來正式登陸香港喇, 之後唔使搵朋友係韓國買返嚟啦。
韓國專利科技紅茶護膚品,系列採用經驗證高品質紅茶葉,配合獨家專利成份以及高濃縮紅茶酵素精華液,將發酵出的酵素效果三重提升。讓肌膚彷彿做過Spa一樣煥然一新,達到水潤亮澤、美白提升以至長期改善膚質的最佳效果。
從紅茶酵素中肌膚得到最強抗菌作用,可以抑制細菌形成阻截毛孔受感染造成暗瘡問題,而強大抗氧化功效令皮膚重回光滑亮白。
產品均獲得韓國皮膚臨床研究中心的低敏認證,而且不含礦物質油、氧苯酮、三乙醇胺、三氧沙、羥基苯甲酸酯,及苯氧乙醇六種有害成份,能放心使用。
一盒內有5片 Special Platinum Mask,  每片都係獨立包裝。
俾個小Tips大家啦:
可以根據不同天氣,可先把面膜放進冷藏2-3分鐘或浸在溫水中2-3分鐘,然後把面膜整個覆蓋在臉上,記住用手指從內而外壓平,讓面膜貼在臉上。
宜家係冬天我就緊係用溫水浸咗佢 3分鐘,  拎出嚟暖暖地打開係雙層銀色面膜嚟。
盒上面寫明呢個 Mask 係分開上下部份, 佢嘅立體剪裁更加貼面。
厚厚嘅面膜以雙層設計, 而且面層銀色部份能有效預防天然乾燥而令到精華蒸發, 咁就可以讓肌膚完全吸收哂 d紅茶精華啦。
 
仲有個紗網墊住, 唔好浪費呀我就用埋個紗網敷係條頸㖭, 你睇d精華多到 。
敷20分鐘就咁喇, 成塊面好有光澤, 仲好有水水咁脹卜卜感, 無油膩粘粘感。
通常我都係夜晚瞓前敷面膜, 最鐘意 Vivlas面膜就算第二日瞓醒都仲有水潤感覺之外, 摸吓塊面仲好滑溜㖭。  真係超好用。 絕對係 party前後殘樣急救之選。
~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com
Instagram :  MsCeliaBeaute
Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!
☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供 文章純粹以個人意見真心分享及用後應,  
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言