2018年11月1日 星期四

水潤 • 消炎 • 遮瑕 • 化妝零瑕疵 ❤【Lovely 無瑕兔】零瑕疵肌膚

"遮瑕膏" 絕對係我每日帶出街嘅妝物。 
因我天生有對黑眼圈, 而且我係混合性肌膚, 間中都會生一兩粒痘痘㗎。 
最近試咗呢支連韓國Blogger 都推介嘅遮瑕液 ~ 韓國Mizon 10vely 嘅【Lovely 無瑕兔】零瑕疵肌膚。
你睇吓,先放少量嘅【Lovely 無瑕兔】遮瑕液落係需要遮蓋嘅地方, 輕輕用手指印開, 唔使太大力嘅, 唔夠的話可以再放少少再印開, 我粒暗瘡少少就已經可以遮蓋到喇。   
除咗遮瑕功用, 佢仲有可以消炎殺菌,【Lovely 無瑕兔】零瑕疵肌膚係一支包含去粉刺抗炎和舒緩嘅化妝品 , 含98%植物源性成分 。

√ 高度遮瑕,舒緩痘痘,覆蓋傷痕,瑕疵!
√ 光滑質感,貼服易推,合適任何人使用!
√ 強烈推薦喜歡素顏自然肌,但不想濃妝的女孩!
√ 專利祛痘消炎和舒緩配方!
所有對暗瘡消炎都有幫助, 大大提升收復功效。 最後落返少少碎粉做定妝就ok 喇。
呢支係咩??   
粉紅色包裝加上可愛嘅QQ兔,仲係到化緊妝 ,超可愛呀。 
Mizon 10vely ~ 【Lovely 無瑕兔】零瑕疵肌膚
Made in Korea
HKD$99 / 10ml    
打開見到幼細嘅咀頭, 咁就容易唧出適當嘅份量, 唔會浪費囉。
遮瑕液以偏向少少橙自然色, 容易遮蓋黑眼圈, 暗瘡, 雀斑等面上嘅瑕疵。
無諗過好似粉底質地, 佢嘅遮瑕度都好高, 推開都唔會好乾, 上咗粉都無顯紋。
細細支去旅行, 帶出街都好方便, 仲要係親民價錢, 用咗一日都無出乾紋, 大愛喔。
產品由Lovely HK 香港代理商提供,  想了解產品更多資訊,請瀏覽以下網址  
產品【Lovely 無瑕兔】可到分銷商購買
指定分銷商 My Princess HK 我的公主
香港正品分銷商 Instagram @myprincessyoyo
微博可連結到分銷商 @My Princess我的公主
~~~~~~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見 !
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~ 
msceliabeaute@gmail.com
Instagram :  MsCeliaBeaute
☆☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供,  文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆


沒有留言:

張貼留言