2018年11月20日 星期二

磁叉通經絡 ~ 瘦身 • 養身 • 成身鬆哂 ❤ Yinensis 然淙養生文化館

做OL嗰時已經做到肩頸膊痛,主要我有d懷習慣, 久而久之d 肌肉就好酸痛。
所有一發現腰痛肩痛就要去按按先舒服, 以前都會去做吓按摩,
但有朋友話通經絡更有效用,  決定要試試。
心動不如行動, 早前就去咗旺角位於荷李活商業中心嘅 Yinensis 然淙養生文化館 做咗個 【磁穴深層通經絡瘦身療程】。

治療師先帶我入房間, 房間簡潔細細但足夠做經絡療程啦。  治療師了解咗我嘅問題, 由於我長期夜瞓,有嚴重水腫問題, 所以決定做2parts ~  肩背同腿。
換好衫趴上床, 治療師由我嘅肩背做起,  呢個療程係利用磁叉嘅滋力和血液中的鐵質產生牽引, 疏通身體嘅經絡穴位, 通經活絡運行氣血並且化淤更新, 有助保持經脈暢順, 活化人體細胞組織, 達到保健強身和提升免疫力之效。 促進血液循環, 增強新陳代謝, 脂肪就自然唔容易存在身體內, 以達到瘦身纖體之目的。


治療師唔使5分鐘, 已經同我講我肩頸好緊, 磁叉去到背部就完全見到我嘅疲勞指數有幾爆, 好似 "刮痧" 咁d [火] 出哂嚟。 但有疏通氣血經絡、活血化瘀及袪風散邪的效果。
治療師做咗半邊身其實都已經好明顯喇。


做完背部就到我嘅腿喇, 由大腿到小腿, 治療師都全方位專家手法推按 。 


當然我同你講唔痛你都唔信啦, 其實去到有d 位置都真係有d 酸痛㗎, 治療師話係因為淋巴位置塞咗,  通過香薰油同磁叉再配合按摩手法, 通咗就有去水腫功效, 人都會瘦咗㗎。 做完真係明顯無之前咁腫脹喎。  


完成哂2parts 真係成個人都鬆哂,  開始時係有d 痛, 但真係做完通咗就感覺好舒服,  加上聽住輕柔嘅音樂, 相信我做第二次時會瞓著覺, 哈哈。 
另外背部嘅紅印二日已經退哂喇。 
想了解多d 療程資料?    可以瀏覽佢地嘅網頁:
Yinensis然淙養生文化館
尖沙咀 / 觀塘旺角 
~~~~~~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見 !
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~ 
msceliabeaute@gmail.com
Instagram :  MsCeliaBeaute
☆☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供,  文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言