2018年11月6日 星期二

秋冬更加要保濕鎖水 ❤ Qualigant Medical 翹雅醫學美容

入秋喇, 肌膚保濕都不能鬆懈㗎, 抽咗一個鐘時間去到位於銅鑼灣嘅Qualigant Medical 翹雅醫學美容 做返個 【秋冬保濕、防敏療程】。
Qualigant 就係銅鑼灣地鐵站出嚟行2分鐘就到, 地方唔算好大, 但乾淨整潔。
到達後當然填上個人資料令美容師了解我嘅肌膚狀況及介紹療程資料。
[秋冬保濕、防敏療程] 選用澳洲 天然有機護膚品牌【VAskin ORGANIC SOLUTION 】專家科研美肌抗氧逆齡配方。 全方位撫平皺紋、乾紋, 收緊、提升輪廓、收細毛孔。
入到房美容師先幫我卸妝洗面, 再用個磨沙去走面部皮膚死皮。
跟住美容師拎咗條有微微香薰嘅熱毛巾放係面上再進行按摩,  第一次體驗呢個方法比薰蒸更舒服。
之後美容師搽上深層保濕美白精華, 再配合導入儀器, 讓精華更加容易滲入皮膚底層。
敷返個VAskin 精華面膜, 為肌膚亮白、滋潤。
最後搽返眼霜, 面霜同防曬, 成個療程就完成喇。 
成個保濕療程過程大約一小時左右, 去化妝間睇返肌膚有返光澤, 水潤亮光, 毛孔都幼細咗。 
Qualigant Medical Beauty   翹雅醫學美容
香港銅鑼灣渣甸街23號兆基商業中心17
28818808 / 9868 4344
 https://www.facebook.com/Qualigant/
 
~~~~~~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見 !
 
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~ 
msceliabeaute@gmail.com
 
Instagram :  MsCeliaBeaute
 
 
 
☆☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供,  文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆
 


沒有留言:

張貼留言