2019年5月21日 星期二

【我愛你520】 心心玫瑰無限愛意限量版 ❤ Lancôme

今年嘅 5.20 有咩特別?
Lancôme 就係呢個日子推出「我愛你520」限量版瑰麗豐盈唇膏。
一個高貴絨布小盒內加上心型心意咭, 唔使老公送都充滿浪漫啦。
打開絨盒盛載住二支   Lancôme L'Absolu Rouge Cream 皇牌瑰麗豐盈唇膏系列
# 06 ROSE NUDE 氣質粉裸色
# 368 ROSE LANCÔME優雅桃紅色
唇膏限量版包裝 以獨特玫瑰金及心動心形設計 , 簡約得嚟又美觀優雅。
另一特別嘅設計, 只需頂部輕鬆一按唇膏就由底部彈出, 真係單手都可以輕易打開, 非常方便。
# 06 ROSE NUDE 氣質粉裸色
簡單嘅啡紅色, 啱哂平日返工或者出街使用, 自然得嚟又有粉嫩感覺。
# 368 ROSE LANCÔME 優雅桃紅色
心型設計真係美到不得了, 顏色又靚唔誇張, 任何場合都啱, 真係唔捨得用呀。
二支嘅絲滑度同飽和度好高, 唔使打底都有滋潤感。
[我愛你520] 限量版瑰麗豐盈唇膏可以係
Lancôme專門店及崇光專櫃獨家發售
~~~~~~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見 !
 
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~ 
msceliabeaute@gmail.com
 
Facebook : 西莉亞 MsCelia
Instagram :  MsCeliaBeaute

 
 
 
 
☆☆☆☆☆☆☆
文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆



#LancomeHK #Lancome520

沒有留言:

張貼留言