2019年5月16日 星期四

銅鑼灣鬧市中嘅平民飯堂 ❤ 龍城冰室

落去銅鑼灣交收完, 係SOGO 行咗一陣就肚餓喇, 哈哈~~
通常係銅鑼灣都會先去謝菲道, 一轉入就見到呢間 "龍城冰室"    
好, 今晚就你啦.....

睇睇餐牌除咗晚餐之外, 都有幾多選擇, 焗飯, 燴飯, 扒類等......
 
我就要咗菠菜汁海鮮焗飯, 裡面有魷魚、 帶子、 青口、 蝦同魚。  海鮮份量都幾多。 
飯有蛋抄底, 但又唔係抄飯, 材料好豐富, 只略為覺得菠菜汁太少。

 
另外再叫咗個皇牌吉列豬扒配薯菜。  大大件豬扒香脆, 豬扒都算腍。  
鐘意佢用成個焗薯代替薯仔,  味道OK 
 
另外我地都加了$6 配了紅湯 (蔬菜湯) 跟 白湯( 忌廉湯) 和 $18 凍檸茶。
全部都只係$155, 以銅鑼灣嚟講都算合理。
 
銅鑼灣謝斐道500號維安商業大廈地舖
 
~~~~~~~~~~~~~
 
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~ 
msceliabeaute@gmail.com
 
Facebook : 西莉亞 MsCelia
Instagram :  MsCeliaBeaute
 
 
 
 
☆☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供,  文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言