2019年5月17日 星期五

美國手機 No.1 泡泡支架潮流配件 ❤ PopSockets

唔知有無人好似我咁成日跌電話呢。
其實我都唔算成日㗎, 但次次都會係我老公面前跌喎, 激死。
之後我就一直都會用手機支架幫我 hold 住個電話。 
最近發現嚟至美國嘅 PopSockets No. 1 手機潮品牌配件,  比起之前嘅指環款更加好用。
獨有專利圓形摺疊氣囊設計,背膠專利更可重覆貼100次㖭。 
隨意咁拉出用2隻手指夾住就可以Hold 住手機。 
放係枱上仲可以做支架煲劇無難度啦。 
輕輕一按放褲袋都唔覺厚。 款式仲要好多, 梗有一款襯到自己型格。
宜家自拍都唔怕手震跌手機啦。
POPSOCKETS
~~~~~~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見 !
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~ 
msceliablog@gmail.com
Facebook : 西莉亞 MsCelia
Instagram :  MsCeliaBlog
☆☆☆☆☆☆☆
文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆
#popsockets
#popsocketshk
#popsocketsg
#popsocketsmy
#popsocketmalaysia
#popsocketsthailand
#popsocketsvietnam
#popsocketsindo
#popsocketsindonesia
#popsocketsindia
#popsocketsph
#popsocketsphilippines
#popsocketstw
#popsockets_jp_official
#popsocketsaus
# 팝 소켓
#popsockets泡泡騷


沒有留言:

張貼留言