2019年5月20日 星期一

天然保護我嘅長長秀髮 ❤ Lavacqua 頭髮火山水

原來我地每日用嚟洗髮嘅自來水當中嘅氯氣和鈣係會嚴重傷害我地嘅髮質,頭髮會容易折斷而變得稀疏!  點算?
我最近就用咗由美國到港嘅 【Lavacqua 頭髮火山水】。  佢含有純天然草本同豐富嘅意大利火山礦物元素。
主要草本成分有百里香、款冬花、 蓍草、 樺樹皮、 馬尾草、 蕁麻、 迷迭香、 薄荷、 薰衣草、 蜂蜜及醋,  而礦物質成分有鑯、 銅、 鋅、 硒,  有效淨化頭皮及頭髮上嘅雜質, 刺激毛囊, 促進髮絲健康生長,改善秀髮的整體外觀,以及解決油性髮質的問題。
每次洗髮後, 將Lavacqua 均勻噴落頭上, 再以輕輕按摩令火山水更快吸收, 之後好似平時咁用風筒/自然吹乾就 ok 喇。
✓ 質地超輕型, 好似霧咁, 爽!
✓ 減少秀髮毛躁、打結
✓ 減慢染髮褪色
✓ 修復頭髮損傷、増加韌度
✓ 用後頭髮無負擔
仲可以每次出街 set 頭前輕輕一噴再用梳就可以輕鬆梳理喇。 有成11種天然草本成份, 所以噴出嚟嘅火山水有陣陣花香。
當你留了長長秀髮就要好好保護, 特別我鐘意染髮, 點可以俾化學物質去傷害佢呢。
【Lavacqua 頭髮火山水】 零售價HK$198 / 200ml
Lavacqua Hong Kong
https://lavacqua.hk/
https://www.facebook.com/LavacquaHongKong/
~~~~~~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見 !
 
歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~ 
msceliabeaute@gmail.com
 
Facebook : 西莉亞 MsCelia
Instagram :  MsCeliaBeaute
 
 
 
 
 
☆☆☆☆☆☆☆
文章純粹以個人意見真心分享及用後應,
而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆


@Lavacquahk
#lavacquahkfans #Lavacquahongkong #thebeautyofhair #頭髮火山水 #天然

沒有留言:

張貼留言