2017年8月22日 星期二

不一樣而有驚喜嘅Fusion素菜 ~ 波羅密素食

夏天咁熱, 一班朋友約食飯真係唔知食咩好, 難得有人提議想食得健康d, 就係咁就決定去食素菜, 一向少食素嘅我心諗應該都係d 傳統素食啦!!  都係離不開酸齋呀, 芋頭鴨呀, 羅漢齋呢 d.  點知上到去波羅密睇睇個菜單, 嘩…. 點解咁嘅, 哈哈~~    第一次嚟波羅密都係 d比較 old style嘅老店, 但又估唔到佢地加入 Fusion 嘅菜式喎. 


坐低不久服務員就遞上兩壺菊花茶, 淡淡嘅菊花茶味, 清新解渴。  等我話你知食咗 d 咩啦


椰香養顏滋潤燉湯 ~~  用椰子水連同新鮮嘅椰子肉、 桃膠、雪蓮子、桂圓肉、腰果、 竹笙同草菇等等嘅材料一齊燉, 清甜可口, 絕對係有滋潤養生嘅功效。

牛油果蔬菜沙律 ~~ 呢個沙律除咗用新鮮嘅番茄, 牛油果同紅肉火龍果之外, 諗都諗唔到係配搭埋黑醋一齊食, 黑醋嘅酸甜引出水果嘅味, 感覺好特別但又好好食喎。
 

香脆素乳豬件 ~~ 呢個乳豬係要同我最鐘意嘅片皮鴨嘅方式去食, 一片薄餅皮 + 一件素乳豬 + 一束紮好嘅青瓜西芹紅椒 + 喜愛嘅海鮮醬 一齊包嚟食, yummy.   呢年素乳豬好有"肉" 嘅口感。  如果鐘意食辣嘅可以加上整成太極款嘅孜然粉同麻辣粉 (我唔食辣所以一定唔會試)。
  .

香烤黑松露白靈菇 ~~ 廚師好有心思咁把成個擺盤好似一幅畫咁, 大家一見到已經嘩嘩聲好靚呀。  白靈茹我都唔記得之前有無食過, 但佢嘅味道再加上黑松露真係好夾, 配合幼嫩爽脆嘅露筍, 真係好好味。

韓式風沙蔬菜卷 ~~ 開頭睇到都諗唔係日式天婦羅咩, 點解係韓式呢? 原來係加咗韓國紫菜。  蔬菜卷雖然係油炸, 但一 d油感都無, 好乾爽好脆身, 包住 d茹呀, 豆呀, 茄子等唔同口感嘅蔬菜, 食起嚟都好得意。

川式鴛鴦口水雞 ~~ 呢個係佢地嘅招牌菜, 真係估唔到素菜都有四川麻辣風味, 聽說呢個口水雞都分咗3種做法, 猴頭菇、豆腐、大豆纖維嚟做出3種"假雞件",   好有誠意喔, 我唔食辣都輕輕咬咗一啖, 真係好似雞㗎, 但呢一啖都可以 feel到呢個麻辣嘅威力。


原隻素鮑魚扒菜膽 ~~ 呢個素鮑魚真係做先好似好似, 原來係用 蒟蒻嚟做㗎, 食落好爽味道都好似真嘅飽魚味。  擺盤實在太靚啦, 第一時間影相呃 link啦。

百味香飯 ~~ 這個炒飯太勁喇, 一 d油淋淋嘅感覺都無,好乾身, 好多中菜都未必做到, 除咗毛豆外, 仲用咗巴西嘅蘑菇醬一齊炒, 跟住飲面灑上白芝麻同素瑤柱, 令到個飲更加香。  
甜品 ~~ 無諗住素菜館會以果凍嚟做甜品, 清新嘅玫瑰花/桂花嘅味道。  令口腔有清新嘅感覺。


以前俾我感覺食素係唔會飽嘅, 每次食完出門口已經感到肚餓, 但呢一餐真係食得好飽好飽, 下次一班朋友搵食嘅話, Fusion素食絕對可以一試。


波羅密素食 (尖沙咀)  Paramita Vegetarian Restaurant
尖沙咀彌敦道180號寶華大廈2樓
電話號碼 : 2736 3939 / 2736 3989

荔枝角長義街9號D2 Place一期3樓302舖
電話號碼 : 23712208

~~~~~~~~~

多謝大家收睇我嘅分享,下次見

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com


Instagram :  MsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦!
請多多支持喔 
Facebook


☆☆☆☆☆☆☆
以上純粹個人感受及分享, 並不代表該品牌之言論及立場
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言