2017年9月13日 星期三

嫩膚 淡印 淡斑• 1064碳粉激光療程 ~ Divana Spa

上個月連續2次打風,  d空氣真係差到無朋友呀!  天氣又熱又焗,  皮膚係咁出油,  真係連妝都唔想化呀.  所以上星期就去咗尖沙咀 Divana Spa - 暗瘡去印中心做咗佢地嘅碳粉激光療程.



一出已經聞到淡淡嘅香薰氣味, 入到去每一處地方都擺放咗好多別緻的木雕擺設、藤器、鮮花、乾花和小洋燭等等, 再配以舒緩的香薰 和音樂, 就連走廊同洗手間都有.    環境清優, 再加上大自然嘅音樂同香薰嘅香氣,  令人好 Relex.    哈哈~  我係未去咗泰國呀.


房間簡約, 仲有個少少梳妝枱.  簡單卸妝洗面之後就開始碳粉激光 treatment 喇.


治療師先塗上一層特製活性碳粉係我半邊面等我睇吓黑碳激光出嚟嘅效果.   碳粉具有吸附作用, 利用激光加熱皮膚打開毛孔.  活性碳粉能藉此深入毛孔底層吸附油脂, 形成小小的碳粉團, 利用1064激光霧化碳粉.


1064激光能深入真皮層及毛孔深處, 碳粉團吸收熱能及光能被爆破及分解為細小的粉團, 打散色斑改善色素沈澱, 油脂粒也同時被分解.  從而減少暗瘡的形成和同一地方生暗瘡的機會, 同時刺激膠原蛋白增生, 淡化暗瘡印和痘疤.


Laser 打落面嘅感覺就好似吉吉地俾橡根彈咁, 去到斑斑位置感覺會比較大, 做完皮膚係白咗, 有光澤喎.  跟住治療師做埋另一邊面啦.


最後當然做返個水份舒緩保濕面膜啦, 幫皮膚降紅!  療程之後可以即 時上妝, 沒有任何修復期㗎.


做完碳粉激光Treatment之後皮膚明顯變得白嫩咗有彈性, 我 d 斑斑都淺咗.  治療師提提我記得搽防曬出街街喔. 收到~~


Divana Spa 除咗係一間暗瘡去印Spa 嘅美容中心之外, 仲係一間國際社會慈善企業, 扣除所有開支所有利潤都會用於照顧第三世界所有兒童身上.  例如:建幼兒園及小學學校等等.  讓小朋友有受教育的機會改寫他們的一生.

1064碳粉 Laser Facial 【首次體驗價:HKD270( 面部) |HKD350(背部) 】

Divana Spa  暗瘡去印中心
尖沙咀金馬倫道12號恆信商業大廈2/F
預約熱線:(852) 6228 8144

Website:  https://www.divanaspa-ayur.com/
Facebook:  https://www.facebook.com/divanaspa.ayur/

~~~~~~~~

多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

☆☆☆☆☆☆☆

是次產品及資料由品牌提供 文章純粹以個人意見真心分享及用後應,  而效果則因人而異, 只供參考.

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。 如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

☆☆☆☆☆☆☆

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life
Instagram :  MsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦!
請多多支持喔!

Facebook


沒有留言:

張貼留言