2017年9月8日 星期五

食到飽嘅日韓放題 ~ 神戶屋

去旺角食放題一定係會諗到兆萬, 同朋友聚會放題都唔錯嘅選擇, 又想食日本菜, 又想食韓國菜, 神戶屋都算係一個好選擇。但 記得要訂位呀, 睇落去你就知點解。   Book咗6:30pm只係因為佢地好 full㗎, 早到咗但都已經差唔多坐滿喇。 神戶屋嘅放題可以食2小時, 坐低咗服務員就俾幾張 order紙介紹俾我地。

  

以放題嚟講, 有成10張放題紙都算幾多, 由 A至 J, over 200款選擇。

 
因為 book枱嘅關係, 所以仲有訂座加送 海膽刺身/生蠔/雪條 (每位3選1) . 我地揀咗生蠔同海膽, 新鮮like.
 

落咗 first單當然去拎飲品啦, 2大雪櫃嘅飲品俾你揀。


 首盤刺生到啦, yummy同新鮮, 特別係帶子, 大大粒。
 

另外仲有期間限定 – 日本和牛壽喜燒 / 韓式芝士部隊鍋。 我就緊係揀至愛壽喜燒啦, 和牛腍, 壽喜燒唔太甜, 另外我地仲叫咗少少㖭。
 

2個人唔算食得好多, 但都已經好滿足。



甜品就唔算太多, 但有我至鐘意嘅豆腐花同雪糕。
 

6點鐘入座$199/位 可以食2小時, 真係好飽飽。

 

神戶屋日韓放題 Kobe Fusion Restaurant
旺角西洋菜街1號兆萬中心8樓
電話號碼 : 27701000
~~~~~~~~~
多謝大家收睇我嘅分享,下次見

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life
InstagramMsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦!
請多多支持喔 

Facebook

☆☆☆☆☆☆☆
以上純粹個人感受及分享, 並不代表該品牌之言論及立場
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言