2017年9月26日 星期二

尖咀鬧市中的小小 "樂園" ~ 樂園 Happyland




愛貓嘅朋友一定會搜尋一 d 貓貓 cafe, 無諗過連尖沙咀都有喎.  就係 i square對面就有間樓上舖 cafe, 仲有2隻貓店長坐鎮。 好可愛喔。



本身都幾鐘意係樓上 cafe食飯, 除咗環境清優舒服, 廚師用心製作, 最重要係可以坐得耐而唔會點催你走。 絕對慢慢傾心事都唔使驚俾人望住哂。



講返我地食咩啦, 老公最愛食雞翼, 所以叫咗一客泡菜雞翼, 泡菜唔算好辣, 但特別要讚個醬汁, 酸酸甜甜, 但唔係泰國嗰隻。 配雞翼好好味。



主菜係安格斯肉眼, 叫5成熟啱啱好。 牛味好足已經好腍, 份量好足。 讚呀!



另一款主菜黑松露帶子意大利飯, Risotto係我暫時食過嘅最好味,軟硬適中, 連我老公唔太鐘意都食咗好多, 芝士加黑松露配合得好好, 仲要好 creamy.  大大粒我最鍾意食嘅帶子.



蜜桃綠茶同芒果綠茶都好好味, 有時好怕太甜嘅, 不過呢2杯味道都係啱啱好。 下次再食過



樂園 Happyland
地址: 尖沙咀北京道65-69號環球商業大廈2樓205-06室
電話: 2739 3039
~~~~~~~~

多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life Instagram :  MsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦!
請多多支持喔!
Facebook
 
 
☆☆☆☆☆☆☆
以上純粹個人感受及分享, 並不代表該品牌之言論及立場
☆☆☆☆☆☆☆



沒有留言:

張貼留言