2017年9月15日 星期五

筲箕灣巧手打冷小菜 ~ 煮打菜打冷

通常 d 人係筲箕灣都係會去東大街搵食, 其實周邊都有好多特色食市, 係天悅筲箕灣廣場隔離條街呢間連”街坊廚神” 都介紹過嘅煮打菜, 今晚老公想食小菜喎, 哈哈~~ 

老公一坐低就話要啤啤佢, 馬上就叫咗支Asahi 嚟飲先, 雪凍咗嘅杯嚟飲啤酒一流。

睇睇餐牌, 有好多好特色嘅菜式喎, 可惜我地得2個人, 都唔可以叫太多, 唔可以做大嘥鬼嘅。

第一樣叫嘅緊係我最愛食嘅茄汁老虎蝦啦, 大大隻嘅老虎蝦真係啖啖肉,茄汁味道啱啱好, 仲完全掛住成隻老虎蝦, 好味。

第一樣叫嘅緊係我最愛食嘅茄汁老虎蝦啦, 大大隻嘅老虎蝦真係啖啖肉,茄汁味道啱啱好, 仲完全掛住成隻老虎蝦, 好味。

一餐飯點都要有菜嘅, 所以我地叫咗鮑片野菌扒油麥菜, 鮑片野菌好出味, 芡汁啱啱好唔太鹹。一餐飯點都要有菜嘅, 所以我地叫咗鮑片野菌扒油麥菜, 鮑片野菌好出味, 芡汁啱啱好唔太鹹。


3餸1飯再加啤酒, 呢餐食得好飽飽喔!

煮打菜打冷小菜館  Chef Recommendation Restaurant
筲箕灣南康街18號康華大廈地下1號舖  (港鐵筲箕灣站 A3 出口, 步行約7分鐘)
電話號碼 : 27613001

~~~~~~~~

多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life
Instagram :  MsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦!
請多多支持喔!

Facebook

☆☆☆☆☆☆☆
以上純粹個人感受及分享, 並不代表該品牌之言論及立場
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言