2017年9月19日 星期二

好客優質回味雞煲 ~ 金樂軒 (北角)

打邊爐一直都係我嘅至愛, 雞煲就更加不在話下啦, 幾個人食飯最好嘅選擇就係雞煲喇。 估唔到係北角和富中心附近有間咁好味嘅雞煲喎。 而且係新假期2017年必食得獎食店。

食雞煲點少得啤酒$32同汽水$10喎, 另外仲叫咗個好足料冰凍竹蔗茅根水$28, 因為自家煲而且又足料, 所以飲落有竹蔗茅根紅蘿蔔 嘅清甜清潤. 

嚟呢到緊係食雞煲啦, 我地叫咗半隻老重慶奇味雞煲$168, 因為本人唔食得辣, 所以呢個係唔辣嘅, 足料雞煲除咗有雞之外, 仲有冬菇同豆卜, 雞肉嫩滑, 雞煲醬汁濃但又唔鹹, 香料爆得好香, 雞肉, 冬菇豆卜完全入哂味. 

跟住叫咗2個小菜, 什菌炒牛頸脊 $98 , d牛頸脊好腍, 原來什菌同牛係咁配嘅, 炒出嚟又唔油。

脆皮炸大腸 ($88) 真係必食呀, 外脆內腍, 真係好腍㗎, 唔似出面嗰 d 咬唔開。 呢個我最愛.
 
雞煲食完仲可以打邊爐㗎, 加咗清湯再叫咗肉丸雙拼 $50 (汕頭牛肉丸跟冬菇貢丸), 仲有老公至愛嘅午餐肉$40, 我至愛嘅鵝腸$48. 

老板不時都會出嚟同食客交流, 睇吓食物嘅質素, 同老板傾計原來本身係柴灣搬過嚟北角已經2年時間左右, 做開街坊生意, 唔怪得令我地覺得有小食嘅味道.  

香港小店係要支持嘅, 下次帶埋屋企人再食過. 

金樂軒雞煲魚鍋 
北角和富道114號康華大廈地下C3號舖
電話號碼 : 55779920

~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見. 

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life
Instagram :  MsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦!
請多多支持喔!



☆☆☆☆☆☆☆
以上純粹個人感受及分享, 並不代表該品牌之言論及立場
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言