2017年10月9日 星期一

健康 有機湯包 • 花茶初體驗 ~ Bonum Trees 幸林樹


自細就鐘意飲湯嘅我, 就算工作幾忙碌, 一有時間都會煲返個湯嚟飲吓。  由細到大阿媽都話要皮膚好身體好,湯水滋潤係好重要㗎。  不過我呢 d 又懶又要靚嘅靚太, 緊係要買湯包先識煲啦。 



自從上次去咗香港人創立嘅幸林樹 Bonum Trees 嘅展場,  認識到100%有機湯包同有機花茶。 佢地嘅治療師特別調配不同嘅營養湯包/花茶, 而且佢地嚴選美國進口嘅有機驗證草藥, 令我地嘅都市人都可以飲到健康有營養嘅湯水。

當日同治療師了解咗我嘅生活習慣,特別揀選咗 Primavera Refresh Soup Kit有機健肝祛濕湯包 及 Kidney Detox Herbal Tea 有機清腎草本茶, 一於試試先。



有機湯包比我平時買開嘅都比較細包 d,  仔細睇睇包裝有寫明佢地嘅100%有機配料同煲煮方法。  我呢款祛濕湯除咗本身嘅有機配料之外, 仲需要老黃瓜同瘦肉。 



好少去街市嘅我今日先知老黃瓜係咩樣 (=^▽^=),  買齊材料就開始煲喇. 



原來幸林樹已經將配料用袋仔裝住, 好貼心嘅設計! 



跟住包裝上嘅方法, 2個半鐘後就有得飲啦。



煲好啦, 一睇 d顏色咁濃就已經知好出味啦, 一試真係連鹽都唔使落都已經好夠味道, 你睇嗰包配料包包都脹卜卜喇。 

清甜帶甘, 飲完好舒服, 當晚都好瞓咗。


健肝祛濕湯有健肝,清肝毒,健脾祛濕提神功效, 特別適合春天或者潮濕時節飲用。 佢地仲有好多款唔同嘅湯水選擇㗎. 



無時間無湯嘅話, 就會飲佢地嘅有機草本茶喇,  呢款清腎草本茶用100%全有機草藥包括: 接骨木花,土當歸,蒲公英葉,香車葉草,千葉耆配製,  有排出體內毒素, 提升淋巴循環, 清腎護腎嘅功效。



日常飲用只要1茶匙嘅草本茶加入熱水大約泡15-20分鐘就可以飲用。



平時公司飲又得, 係屋企飲又得, 養生養心其實好簡單啫。



最重要係 Bonum Trees所有湯包同草本茶均採用全有機食材草藥, 不含防腐劑不含硫黃。  咁就飲得安心又放心啦。  而且優質嘅有機食材本身味道已經好濃郁, 無須額外添加調味, 原汁原味先叫好味嘛。

大家想選購或者了解多d 關於 BONUM TREES 幸林樹, 可以到以下網址: 

Website: https://www.bonumtrees.com
Facebook:
  https://www.facebook.com/bonumtrees/

~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

☆☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供
文章純粹以個人意見真心分享及用後應,  而效果則因人而異, 只供參考.

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

☆☆☆☆☆☆☆

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life
Instagram :  MsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!

沒有留言:

張貼留言