2017年10月27日 星期五

梵高藝術嘅浪漫晚餐 ~ 凡高廚房 Van Gogh Kitchen




特式樓上餐廳去得多, 藝術畫家主題嘅今次係第一次,  印象中梵高係一位印象派藝術畫家.  老公同我慶祝結婚週年喎, 緊係搵間浪漫 d嘅餐廳食啦 (雖然佢一 d都唔浪漫) . 位於銅鑼灣同灣仔之間,  未到鵝頸橋嘅勝華樓2樓.   一上到去已經俾d紅磚裝飾吸引住.    



入到去有張大大嘅桌球枱, 我老公都問我係未真係可以玩呢?   當然我地無玩到啦.   看看地方都幾大, 裝潢以歐陸色彩嘅紅色為主, 牆上當然有不少油畫啦,  仲播放住優雅意大利音樂,   舒適浪漫,  有如去咗歐洲 d 歷史悠久嘅餐廳食飯咁. 



好想食蠔, 所以先嚟叫咗個挪威雪蟹脚海鮮拼盤 (2人份量) 有挪威雪蟹腳, 加拿大翡翠螺 , 法國藍青口, 太平洋虎蝦同爽口嘅生蠔, 份量都幾多㗎。



之後叫咗一個 dinner set同老公 share. 先嚟個前菜, 係意式蛋卷 配沙律菜, 蛋卷好滑, 味道啱啱好。



跟住係餐湯 - 法式洋蔥湯, 洋蔥味真係好濃但個湯底好清甜, 鐘意洋蔥嘅呢個湯一定大愛。 仲有個軟淋淋嘅麵包跟。



主菜我都叫咗地中海式火焰牛柳串燒配牛肉燒汁 伴蒜蓉香草醬薯角。 服務員用鐵盤帶出2串牛柳串燒, 再以火槍加熱後上碟。 好有氣勢, 但速度太快喇, 影唔切相㖭。 由蘑菇同三色椒交集住大大件嘅牛柳粒, 都幾大舊㗎。 牛柳粒本身牛味好濃, 所以調味唔多, 沾上燒汁簡單美味, 個人就比較覺得牛柳粒有點熟而令到有d 靭。 不得不讚個蒜蓉香草醬薯角外脆內香, 香草醬調得好好, 配合薯角真係好好味。



另外我地再叫咗個磨菇風乾火腿8吋 Pizza, 薄餅底好脆, 磨菇同火腿好夾好香。



飲品我地就將餐飲轉了西岸風情特飲, 另外我叫了絕妙尤物特飲。 其實係西柚同水蜜桃 + Yogurt仲有粒粒 Jelly. 調配得啱啱好, 好飲。



最後就係跟餐嘅甜品 ~ 朱古力mousse.  creamy 又唔算太甜, 又愛係朱古力味. 


佢地仲有包場服務, 開 party 又一個好選擇.

凡高廚房 Van Gogh Kitchen
地址: 銅鑼灣軒尼詩道451-457號勝華樓2樓B室
電話 : 3528 1333

~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life
Instagram :  MsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!

☆☆☆☆☆☆☆
以上純粹個人感受及分享, 並不代表該品牌之言論及立場
☆☆☆☆☆☆☆



沒有留言:

張貼留言