2017年10月15日 星期日

工業區五星級嘅驚喜 ~ Mela Italian & Spanish Cuisine



有觀塘返工嘅朋友仔介紹咗間特式意大利+ 西班牙餐廳, 適逢老友生日, 就係 apm行完街街過去同老友慶祝。 其實就係牛頭角地鐵行去都只係6分鐘左右, 我地係 apm行去都只係10分鐘。 呢間隱秘餐廳真係估佢唔到, 係工業大廈地下中庭位置。

開放式地方都算大, 而且坐位都幾寬敞, 服務員遞上餐牌仲推介咗幾款特式食品俾我地, 好細心喔。 仔細睇餐牌都有幾多款式選擇。

首先點個頭盤先, 慢煮雞胸凱撒沙律配溫泉蛋, 一嚟到我地都一齊嘩一聲, 份量真係好足料, 因為雞胸係慢煮關係好幼嫩多汁, 鋪滿芝士粉加沙律汁好正, 而且生菜新鮮.

另外再叫咗個白酒煮蜆, 用意式香草, 辣椒, 蒜片同橄欖油一齊煮, 蜆肉唔算大粒, 但蒜片加香草令到味道好香, 亦都食到蜆嘅鮮味。

Main Course選咗牛肝菌, 野菌, 黑松露意大利飯, Risotto係我至愛, 忌廉芝士汁配黑松露真係好 match, 菌味香濃。

愛芝士嘅我倆仲叫咗個四色忌廉芝士 Pizza, 有 Gorgonzola, Mozzarella, Parmesan, Provolone Cheese, 正宗傳統嘅意大利 Pizza, 4種芝士口感超正, 熱辣辣食仲地可以拉絲㖭, 又香脆。

飲品佢地除咗有 Mocktail, 仲有 cocktail選擇。 我地就叫咗一杯 Virgin Holiday同 Sparkling Fruit Punch.

好滿足嘅晚餐, 原來佢地仲有好抵嘅生蠔,龍蝦, 鵝肝5道菜套餐, 下次要再試。


Mela Italian & Spanish Cuisine
地址: 觀塘巧明街94號鴻圖中心地下5D號舖
電話 : 3686 0988

~~~~~~~~

多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life
Instagram :  MsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!


☆☆☆☆☆☆☆
以上純粹個人感受及分享, 並不代表該品牌之言論及立場
☆☆☆☆☆☆☆


沒有留言:

張貼留言