2017年10月25日 星期三

為雙眼注入柔滑水凝 ULTIMUNE Power Infusing Eye Concentrate ~ SHISEIDO

雙眼每日都要對住電腦呀, 電話呀, 工作呀,  呢 d藍光會令雙眼好容易累.
日子久了, 眼紋就會走哂出嚟.
眼部皮膚都比面部皮膚較薄.  所以更加要特別照顧. 

之前我已經介紹過Shiseido 嘅 ULTIMUNE Power Infusing Concentrate, 效果有幾好?
大家可以去返我嘅分享睇返⇓⇓
http://beautylife.hk/home.php?mod=space&uid=201991&do=blog&id=159318

同一系列當然唔少得用埋佢嘅 ULTIMUNE Power Infusing Eye Concentrate.  


SHISEIDO 係 ULTIMUNE EYE 加入咗獨家成分 "免疫補濕精華™",提升朗格罕氏細胞的感應機能,預防傷害肌膚因子積聚。此複合物揉合2種證實能高效提升免疫力的成分。
眼周肌膚的多重防禦力,會隨年齡增長而顯著下降。SHISEIDO著眼於肌膚自我修復機能,研發出ULTIMUNE™ Power Infusing Eye Concentrate,明顯淡化歲月痕跡,締造更水凝潤澤柔滑的美麗素肌。


同樣紅色樽身, 泵口設計, 乳白色嘅精華質地比ULTIMUNE Face Concentrate 厚身.   

推開好水潤, 好快吸收,  而且無立痴痴嘅感覺. 


早晚用半泵多少少已經可以,  一支可以用到3個月㗎.  

SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Eye Concentrate HK$550.00 / 15ml 

想了解多d, 可以到 ​https://www.facebook.com/SHISEIDOHK

~~~~~~~~
多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life
Instagram :  MsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!


☆☆☆☆☆☆☆
是次產品及資料由品牌提供
文章純粹以個人意見真心分享及用後應,  而效果則因人而異, 只供參考.
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言