2017年10月23日 星期一

小巷內小小文青主題Cafe ~ 香港郵意明信片航海主題咖啡廳




成日去灣仔嘅我真係唔知道有間咁有特式嘅主題餐廳, 位於安樂里嘅小巷竟然有間以明信片同航海主題嘅 cafe, 由門口嘅紅色郵筒到店內嘅明信片都好有特式.
 

入到店內真係好多明信片同一 d 航海嘅布置, 仲有好多精選嘅產品可以買嚟帶回家㗎。

之前去台灣都有去個呢款cafe, 入到去無人埋㗎, 呢到無人招呼㗎, 自己搵位, 自己去水吧落單, 仲要自己清理碗碟(其實只係交返去水吧), 都可以訓練自覺性嘅。


呢到仲有喵店主睇場㗎, 一出嚟巡舖就大大聲話我地知, 係啦係啦, 我地會遵守規矩喇, 其實由唔只得一隻貓咪㗎。


除咗牆上大大嘅餐牌, 其實每張枱都有嘅, 食物選擇唔算多,但都有特式食品選擇.   朋友揀咗 All Day Breakfast, 呢個 Breakfast份量都唔少, 而且仲有三文魚,黑松露炒蛋 , 煙肉同香腸, 真係當晚餐都得。


我就好肚餓喇, 所以叫咗滑蛋豬扒飯丼,  厚厚嘅吉列豬排, 大件多汁, 仲有好多木魚片同蝦子伴中華沙律.


紅柚子梳打 唔太甜, 柚子香味蠻好飲。


地方舒適, 好適合同朋友傾吓計, 慢慢坐都唔錯。

香港郵意明信片航海主題咖啡廳 Postcollectionhk Cafe
地址:  灣仔安樂里地下D舖 
電話 : 3702 1078

~~~~~~~~

多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life
Instagram :  MsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!


☆☆☆☆☆☆☆
以上純粹個人感受及分享, 並不代表該品牌之言論及立場
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言