2017年10月1日 星期日

有人氣又有霸氣嘅拉麵店 ~ 霸嗎拉麵 (將軍澳)



去將軍澳中心行過幾次, 經過呢間拉麵店都係好多人等位嘅, 但今次見條龍難得唔算太多人, 就決定今晚食拉麵



坐位都算多所以唔使等太耐就有位啦, 見餐牌主打有2款~日式叉燒同雞叉燒, 我比較鐘意濃味所以揀咗濃湯豬骨豚肉玉子拉麵, 老公就要醬燜雞叉燒味玉拉麵。






濃湯豬骨豚肉玉子拉麵, 湯底真係好濃, 豚肉肥而不膩, 原來係用低溫慢煮超過10小時, 唔怪得咁大件咁厚都可以咁腍啦 . 


相反醬燜雞叉燒味玉拉麵就比較清,雞叉燒又腍, 真係2個唔同嘅口感。 而且麵嘅質感都有得揀. 



另外仲食咗佢地嘅招牌羽根燒餃子(5隻) , 餡料豐富而且多汁, 外脆. 



沙拉唐揚炸雞 (5件) , 炸得啱啱好, 已經好飽啦, 睇嚟我地都算係食肉獸, 點解我地會叫咁多肉食㗎, 無法啦, 可能太肚餓喇! 


因為本身唔食辣, 所以無緣食佢地嘅最強惹味香辣拉麵, 如果食得辣嘅不仿一試. 


霸嗎拉麵 Bari-Uma
地址 : 將軍澳貿業路8號新都城中心二期1樓1070-71號舖 
電話 : 3580 7808

~~~~~~~~

多謝大家收睇, 如果鍾意我嘅分享就快d follow 我啦, 下次見

歡迎邀約合作試用/試做 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com

Facebook : 西莉亞•美麗生活部落 MsCelia Life
Instagram :  MsCeliaBeaute

Facebook Fan Page 送禮中, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦! 請多多支持喔!


☆☆☆☆☆☆☆
以上純粹個人感受及分享, 並不代表該品牌之言論及立場
☆☆☆☆☆☆☆

沒有留言:

張貼留言